عکس؛ تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس از ابتدای فصل گذشته

عکس؛ تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس از ابتدای فصل گذشته

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته کول پالمر در دیدار چلسی برابر برایتون موفق شد هر 4 گل تیمش را به ثمر برساند تا تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن لیگ برتر انگلیس از ابتدای فصل گذشته تا به حال شود.

به گزارش فوتبالی، بدون شک بهترین بازیکن فصل گذشته چلسی کسی نبود جز ستاره‌ای به نام کول پالمر. این بازیکن در فصلی که اکثر بازیکنان چلسی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، فراتر از حد انتظار ظاهر شد و برای تیمش خوش درخشید. حالا این ستاره جوان انگلیسی به درخشش خودش در لیگ برتر انگلیس ادامه می‌دهد. پالمر با ادامه این روند می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس شود، چرا که آمار تاثیرگذاری‌اش روی گل‌های چلسی باورنکردنی است.

از ابتدای فصل گذشته تا به امروز، هیچ بازیکنی بیشتر از پالمر در گل‌های تیمش تاثیرگذار نبوده است. مجموع تعداد گل‌ها و پاس گل‌های کول پالمر بیشتر از هر بازیکن دیگری است. ارلینگ هالند، غول نروژی خط حمله منچسترسیتی که یک گلزن قهار است پایین‌تر از پالمر و در رتبه دوم قرار دارد. این‌که پالمر توانست از هالند سبقت بگیرد، نشان از درخشش او در طول این مدت داشته است.

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول هم در رده بعدی قرار گرفته است. اولی واتکینز، مهاجم انگلیسی باشگاه استون ویلا نیز با 36 تاثیرگذاری روی گل، مشترکا با صلاح در رده سوم قرار دارد.

نکته جالب توجه در خصوص این لیست، حضور نیکلاس جکسون است. بازیکنی که با وجود انتقادات زیادی که از او می‌شود اما از فصل گذشته بیشتر از ستاره‌هایی همچون جیمز مدیسون، برونو فرناندز، راسموس هویلوند، گابریل مارتینلی و کوین دی بروینه تاثیرگذار بوده است.

1428