اقدام عجیب باشگاه استقلال؛ رونمایی از پیراهن آرمین سهرابیان برای بازی با السد!

اقدام عجیب باشگاه استقلال؛ رونمایی از پیراهن آرمین سهرابیان برای بازی با السد!

پایگاه خبری فوتبالی- آرمین سهرابیان اکنون قراردادی با استقلال ندارد اما باشگاه از پیراهن او رونمایی کرده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وچهارم هم با مشکل سقف بودجه دست و پنجه نرم می‌‌کرد و برای ثبت قرارداد برخی بازیکنان خود به مشکل خورده بود. مدیران استقلال در راستای حل این موضوع، قرارداد چند تن از بازیکنان تیم مانند آرمین سهرابیان را فسخ کردند تا نام بازیکنان دیگر به لیست آبی‌ها افزوده شود.

نام سهرابیان خلاف دیگر بازیکنان هنوز به لیست استقلال اضافه نشده و باشگاه قرارداد جدیدی با این بازیکن امضا نکرده است. آرمین اکنون تیم ندارد و شرایط عجیبی را سپری می‌کند، حتی در مقطعی شایعه پیوستن این بازیکن به سپاهان هم شنیده می‌شد اما تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده و سهرابیان از مستطیل سبز دور بوده است.

آرمین پس از اینکه سعید مهری با پیراهن پرسپولیس در دربی موفق شد از استقلال پنالتی بگیرد، در کامنتی این بازیکن را تشویق کرد و همین موضوع سبب شده بخشی از هواداران استقلال نسبت به او گارد داشته باشند. به هر روی استقلال باید در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان آسیا مقابل السد قرار بگیرد و در این بین باشگاه استقلال دست به اقدامی عجیب زده است.

طبق رسم و رسوم همیشگی، پیراهن دو تیمی که قرار است مقابل هم بازی کنند در روز قبل بازی رونمایی می‌شود. استقلالی‌ها در طی مراسمی که ایمان عالمی در آن حضور داشت از پیراهن خود برای بازی با السد رونمایی کردند. با کمی دقت متوجه می‌شوید روی این پیراهن عدد 5 ثبت شده که شماره آرمین سهرابیان محسوب می‌شود. باشگاه استقلال درحالی که با سهرابیان قراردادی ندارد و در این مدت هم نسبت به او بی‌توجه بوده، برای بازی با السد پیراهن این بازیکن را به نمایش می‌گذارد که در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد.

5793