اوج التهاب در رختکن استقلال پس از دربی؛ جواد نکونام از رامین رضاییان و حسینی شاکی شد!

اوج التهاب در رختکن استقلال پس از دربی؛ جواد نکونام از رامین رضاییان و حسینی شاکی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام از عملکرد شاگردان خودش در مصاف با پرسپولیس رضایت نداشته و این موضوع را در رختکن هم مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر برابر پرسپولیس قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 بسیاری عقیده داشتند نکونام در این مسابقه باید برای کسب سه امتیاز تلاش کند اما این سرمربی از تاکتیک همیشگی خود دست نکشید و ابتدا کسب نتیجه تساوی و گل نخوردن برای او مهم بود. درنهایت جواد چوب همین تفکر خود را هم خورد و با پنالتی لحظه آخری که محمدحسین کنعانی‌زادگان وارد دروازه آبی‌ها کرد، رنگ تساوی را هم ندید.

در صحنه‌ای که سعید مهری موفق شد از مدافعان استقلال پنالتی بگیرد، دفع توپ ناقص سیدحسین حسینی و بی‌احتیاطی رامین رضاییان کاملا مشهود بود. ابتدا سید با یک مهار بد توپ را در محوطه جریمه دفع کرد و سپس رامین رضاییان با خطایی بد موقع، یک پنالتی را به پرسپولیس هدیه داد. طبق شنیده‌ها جواد نکونام به‌شدت از رضاییان و حسینی شاکی است و احتمال نیمکت‌نشینی این دو بازیکن در مصاف با السد وجود دارد.

نکونام پس از شکست مقابل پرسپولیس در رختکن استقلال توفان به پا کرده و در جمع بازیکنان گفته است: "شاید دیگر همدیگر را نبینیم و من را اخراج کنند اما اگر بمانم با دو، سه نفر از شما کار دارم". 

جواد نکونام ظاهرا سیدحسین حسینی و رامین رضاییان را مقصر شکست استقلال برابر پرسپولیس می‌داند و البته گفتنی است این سرمربی گفته از خرید برخی بازیکنان جدید هم پشیمان شده است. اکنون باید منتظر ماند و دید در دیدار با السد جواد نکونام کدام نفرات خود را به زمین می‌فرستد و آیا می‌تواند از سد یاران اکرم عفیف خطرناک که یک تنه تیم ملی را در جام ملتهای آسیا حذف کرد عبور کند یا نه.

۵۷۹۳