گلایه‌های بازیکن استقلال از عملکرد کادر فنی در دربی/ نکونام تنها ماند!

گلایه‌های بازیکن استقلال از عملکرد کادر فنی در دربی/ نکونام تنها ماند!

پایگاه خبری فوتبالی- گویا اکثر بازیکنان استقلال دیگر رغبتی برای کار کردن با جواد نکونام ندارند!

 به گزارش فوتبالی، عرصه بر جواد نکونام حسابی تنگ شده و این سرمربی هرچه تقلا می‌کند که خودش را روی نیمکت استقلال نگه دارد کمتر به نتیجه می‌رسد! نکونام با رفتارهای اشتباهی که در 1/5 سال اخیر در استقلال داشته هرگز نتوانسته شخصیت این تیم را حفظ کند و البته با نوع بازی هم که ارائه می‌کند بیش از پیش هواداران را خشمگین کرده است. نکونام عالم و آدم را در موفق نشدن خودش مقصر می‌داند اما حتی یک بار هم به اشتباهات خودش اشاره نکرده است! موضوعی که کاسه صبر هواداران استقلال را هم لبریز کرده است. 

گویا یکی از بازیکنان استقلال که در دربی برای آبی‌ها به میدان رفته لب به تعریف از نوع بازی پرسپولیس گشوده و تاکتیک تیم خود را تنها زدن به زیر توپ زدن دانسته است! " برخلاف آن چیزی که می‌گویند پرسپولیس بالا بازی می‌کرد و با پرس به موقع توپ را از بازیکنان ما می‌گرفت، برنامه آنها پرس دو نفره بود که تاکتیک ویژه‌ای در فوتبال امروز محسوب نمی‌شود. ناراحت کننده است اما متاسفانه سرمربی ما اصرار عجیبی داشت انتقال توپ ما به صورت مستقیم باشد و برای همین موضوع امکان بازیسازی وجود نداشت. پرسپولیسی‌ها هم این موضوع را فهمیده بودند و به محض اینکه یک بازیکن صاحب توپ می‌شد، دو نفر روی او هجوم می‌آوردند و همان زمان نکونام از کنار خط فریاد می‌زد که توپ را نگه نداریم و آن را بلند بزنیم. به همین دلیل امکان بیلد آپ وجود نداشت و خود بازیکنان هم از این موضوع ناراحت بودند." 

مضاف بر این در ساعات اخیر این موضوع هم به گوش رسیده که رامین رضاییان و سیدحسین حسینی هم به عنوان بزرگ‌ترهای تیم دلِ خوشی از نکونام ندارند و دوست دارند هرچه زودتر این سرمربی از استقلال رفتنی شود! حتی وقتی نکونام نامه سوزناکی نوشت و سناریوی خداحافظی صوری‌اش از استقلال را چید هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم از او حمایت نکردند و برای او استوری حمایتی نگذاشتند! کاری که آن‌ها بعد از بازی با استقلال خوزستان انجام داده بودند اما گویا دیگر متوجه اشتباه خودشان شده‌اند!

9098