تقسیم امتیازات در آلیانز آرنا؛ شطرنج تاکتیکی کمپانی و آلونسو برنده نداشت

تقسیم امتیازات در آلیانز آرنا؛ شطرنج تاکتیکی کمپانی و آلونسو برنده نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته پنجم بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ از بایر لورکوزن میزبانی کرد که در پایان این مسابقه دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات هفته پنجم بوندسلیگا، بایرن مونیخ و بایر لورکوزن، دو مدعی اصلی قهرمانی این فصل بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ در برابر همدیگر قرار گرفتند که در نهایت این مسابقه با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

در نیمه نخست شاگردان ونسان کمپانی ابتکار عمل را در اختیار داشتند. اف سی هالیوود در 45 دقیقه نخست مالک توپ و میدان بود اما این بایر لورکوزن بود که توانست زودتر از حریف قدرتمند خود به گل برسد. آندریخ، هافبک ملی‌پوش لورکوزن در دقیقه 31 دروازه مانوئل نویر را باز کرد. اما این پیروزی دوامی نداشت و بایرن مونیخ 8 دقیقه بعد، با ضربه روی پای دیدنی از الکساندر پاولوویچ از پشت محوطه جریمه به گل رسید تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم دو تیم هرچه تلاش کردند برای زدن گل پیروزی فایده‌ای نداشت. در این نیمه بایرن مونیخ مانند نیمه نخست بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست از مالکیت خود بر روی توپ بهره کافی را ببرد و در نهایت پس از چهار برد پیاپی سرانجام متوقف شد. بایرن مونیخ در رتبه اول و بایر لورکوزن در رتبه سوم جدول قرار گرفتند.

1428