رکوردشکنی پسر محبوب استمفوردبریج در یک نیمه

رکوردشکنی پسر محبوب استمفوردبریج در یک نیمه

پایگاه خبری فوتبالی- کول پالمر، ستاره جوان چلسی در نیمه نخست دیدار تیمش برابر برایتون یک رکورد فوق‌العاده به نام خود ثبت کرد و توانست تبدیل به اولین بازیکن در تاریخ لیگ برتر انگلیس شود که در نیمه اول 4 بار گلزنی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز در جریان دیدارهای هفته ششم لیگ برتر انگلیس، دو تیم چلسی و برایتون به مصاف همدیگر رفتند. برایتون در ابتدای بازی به گل رسید از چلسی آماده این روزها پیش افتاد، اما طوفان کول پالمر پس از این گل برایتون را در همان نیمه نخست نابود کرد. پالمر در دقایق 21، 28، 31 و 41 برای چلسی گلزنی کرد تا چلسی در آستانه یک برد شیرین و پرگل قرار بگیرد.

حالا کول پالمر تبدیل به اولین بازیکن در تاریخ لیگ برتر انگلیس شد که در نیمه نخست 4 بار برای تیمش گلزنی می‌کند. او فصل گذشته نیز توانسته بود چندین بار برای آبی‌ها گلزنی کند و بدون شک بهترین بازیکن فصل چلسی بود. حالا پالمر زیر نظر انزو مارسکا نیز به روند خوب خودش ادامه می‌دهد.

چلسی پس از کسب دو پیروزی در لیگ برتر انگلیس، حالا در آستانه کسب سومین پیروزی پیاپی قرار دارد و اگر در نیمه دوم تقابل چلسی و برایتون اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالا یک برد مهم دیگر هم به حساب چلسی و مارسکا واریز می‌شود. چلسی با این نمایش‌های دلپذیر می‌تواند دوباره در جمع تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

1428