هواداران از شهریاری ناامید شدند؛ شماره موبایل علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در فضای مجازی پخش شد!

هواداران از شهریاری ناامید شدند؛ شماره موبایل علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در فضای مجازی پخش شد!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال اعتقاد دارند صدای آن‌ها به گوش عبدالعلی علی‌عسگری نمی‌رسد و برای همین شماره مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در فضای مجازی پخش شده است.

به گزارش فوتبالی، اوضاع جواد نکونام در استقلال اصلا خوب نیست و حالا کمتر کسی پیدا می‌شود که از ادامه حضور این سرمربی روی نیمکت آبی‌ها استقبال کند.

 آبی‌های تهران در نقل‌وانتقالات تابستانی عملکرد بدی نداشتند و بازیکنانی مثل رامین رضاییان، سامان فلاح، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا و... را جذب کردند و هواداران با توجه به نفرات تیم خود، امید داشتند در حد و اندازه یک قهرمان ظاهر شوند اما این اتفاق رخ نداد.

جواد نکونام خیلی زود نشان داد شاید نفرات جدیدی در اختیار داشته باشد اما هنوز هم پایبند به سبک بازی خسته‌کننده خود است و خبری از ارائه یک فوتبال جذاب و تماشایی نیست.

استقلال خیلی زود و در هفته سوم مقابل استقلال خوزستان شکست خورد تا بار دیگر انتقادات از جواد نکونام به اوج خود برسد. هواداران استقلال پس از این باخت خواهان اخراج جواد نکونام شدند اما درنهایت مدیران آبی‌ها این سرمربی را در سمت خود ابقا کردند. 

بسیاری انتظار داشتند نکونام از گذشته عبرت گرفته باشد و پس از این ابقا، راه و روش متفاوتی را در پیش بگیرد اما این سرمربی که ذاتا سبک فوتبال با ترس را می پسندد، در دربی هم عقب نشست و سرانجام آن پیروزی یک بر صفر پرسپولیس با تک‌گل محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی بود.

کاسه صبر هواداران استقلال حالا لبریز شده است و اصلا دوست ندارند نکونام به کار خود ادامه دهد. احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه و البته نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، کاملا چشم خود را روی حقایق بسته و همین موضوع باعث شده هواداران استقلال امیدی به تغییرات مثبت در باشگاه محبوبشان نداشته باشند.

احمد شهریاری با اینکه نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال محسوب می‌شود اما ظاهرا سیاست‌های خاص خود را دارد و برای همین هواداران استقلال شماره عبدالعلی علی‌عسگری در فضای مجازی پخش شده است.

هواداران برای اینکه صدای اعتراض خود را به گوش علی‌عسگری برسانند، از شب گذشته تماس‌ها و پیامکهای خود با شماره منتسب به مدیرعامل هلدینگ را آغاز کرده‌اند و اکنون شماره منتشر شده در فضای مجازی خاموش است. باید دید با توجه به فشار هواداران استقلال، درنهایت علی‌عسگری چه تصمیمی برای آینده استقلال می‌گیرد و آیا خبری از تغییرات در بدنه باشگاه خواهد بود یا نه. 

البته گفته می شود خود علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس ماندگار نیست و از این هلدینگ پتروشیمی می رود اما فعلا خبری از تغییرات نشده است.

۵۷۹۳