مهاجم ایرانی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا فیکس خواهد شد

مهاجم ایرانی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا فیکس خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی طارمی در دیدار برابر اودینزه نیمکت‌نشین است اما پیش‌بینی می‌شود که در بازی اینتر مقابل ستاره سرخ بلگراد در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، نبود مهدی طارمی در ترکیب اینتر در دیدار برابر میلان باعث شد تا هواداران این تیم به سیمونه اینزاگی، سرمربی تیمشان انتقاد کنند. آن‌ها اعتقاد داشتند که اینزاگی باید حداقل در نیمه دوم دربی دلامادونینا به مهاجم ایرانی تیمش اعتماد می‌کرد و او را به میدان می‌فرستاد. برخی از رسانه‌ها و هواداران اینتر عقیده دارند طارمی در حال حاضر بیشتر از لائوتارو مارتینز به تیمشان کمک می‌کند.

در پی این انتقادات، چند رسانه ایتالیایی از جمله گاتزتا دلو اسپورت خبر دادند که طارمی در بازی بعدی تیمش در سری آ مقابل اودینزه در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. اما حالا که کمتر از یک ساعت تا آغاز این بازی باقی مانده و ترکیب رسمی اینتر اعلام شده، نامی از مهدی طارمی در ترکیب اولیه دیده نمی‌شود. او باز هم نیمکت‌نشین است و امید دارد تا در جریان بازی فرصتی به دست بیاورد و به بازی برود.

به گزارش نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، مهدی طارمی در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا و در بازی اینتر مقابل ستاره سرخ بلگراد فیکس خواهد شد و از ابتدا بازی را شروع می‌کند. به نظر می‌رسد که نیمکت‌نشینی طارمی در این بازی برای این است که در برابر ستاره سرخ آماده باشد و به خوبی استراحت کند.

1428