ضعیف‌تر از لیگ 23؛ رحمتی بدون برد به مصاف استقلال می‌رود

ضعیف‌تر از لیگ 23؛ رحمتی بدون برد به مصاف استقلال می‌رود

پايگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال هوادار در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف استقلال خواهد رفت و این در حالی است که هنوز موفق به کسب برد نشده است.

به گزارش فوتبالی، هوادار تهران روز گذشته در بازی با گل‌گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسید تا همچنان تیم مهدی رحمتی در حسرت کسب پیروزی باشد. این نتیجه در حالی رقم خورد که رحمتی سال قبل وقتی هدایت نساجی را بر عهده داشت، تا پایان هفته ششم به یک برد، دو تساوی و سه شکست رسیده بود، اما در فصل جدید و این بار روی نیمکت هوادار همچنان موفق به دشت سه امتیاز از یک بازی نشده است.

حال سرمربی جوان هوادار با این نتایج در هفته هفتم لیگ برتر باید به مصاف استقلال برود. البته دیدار با این تیم برای رحمتی چندان خوشایند نیست چرا که فصل پیش با شکست پرگل مقابل آبی‌ها، از هدایت نساجی استعفا داد تا لوکاس آلکاراز جانشین او شود. 

تقابل هفته آینده هوادار با استقلال، برای هر دو تیم حائز اهمیت است، چرا که آبی‌ها با شکست برابر پرسپولیس و قرار گرفتن در رده یازدهم جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند تا کمی خود را به حاشیه امن برسانند. از طرفی غلبه بر استقلال و کسب اولین 3 امتیاز برای سرمربی هوادار هم حیاتی است، زیرا او اگر برای هفتمین بازی متوالی موفق به پیروزی نشود، جایگاهش روی نیمکت این تیم متزلزل خواهد شد. 

1999