شب پرماجرای بازگیر در انزلی؛ از خراب کردن پنالتی تا مهندسی برد!

شب پرماجرای بازگیر در انزلی؛ از خراب کردن پنالتی تا مهندسی برد!

پایگاه خبری فوتبالی - سجاد بازگیر شب پرماجرایی در برتری تیمش در مقابل استقلال خوزستان داشت.

به گزارش فوتبالی، ملوان دیروز با گل دقایق پایانی میلاد باقری توانست از سد استقلال خوزستان در انزلی بگذرد تا قوی سپید با این سه امتیاز به رده دوم جدول برسد و تیم شگفتی ساز این فصل لیگ برتر تا بدینجای کار باشد.

اما شب شیرین انزلی برای هواداران ملوانی برای یک بازیکن این تیم پرماجراتر از همیشه بود. سجاد بازگیر بازیکن ریزنقش سپیدپوشان گیلانی که در بازی دیروز به نوعی نقش اول میدان را ایفا کرد و در متن اتفاقات مهم مسابقه قرار داشت.

اولین اتفاق مهمی که بازگیر در آن حضور داشت و به نوعی ایفاگر آن بود، مربوط به از دست رفتن پنالتی برای انزلی‌چی هاست. جایی که این بازیکن پشت ضربه پنالتی ایستاد اما با بی‌دقتی ضربه را بیرون دروازه زد و حتی احمد گوهری را هم برای دفع این توپ به زحمت نینداخت.

بازگیر که مشخص بود بابت از دست رفتن این پنالتی چقدر ناراحت بود، در دقایق پایانی بازی سانتری دقیق به روی دروازه داشت تا میلاد باقری از بین دستان احمد گوهری، به توپ ضربه زده و دروازه تیم میهمان را بگشاید تا سه امتیاز شیرینی برای ملوان به دست بیاید.

بردی که شاید از همه بیشتر برای بازگیر شیرین بود، بازیکنی که توانست با مهندسی گل برتری بخش تیمش، اشتباه خود در خراب کردن ضربه پنالتی را جبران کند.

1997