رقابت دو غول فوتبال انگلستان بر سر خرید هافبک ملی‌پوش کریستال پالاس

رقابت دو غول فوتبال انگلستان بر سر خرید هافبک ملی‌پوش کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- آدام وارتون، یکی از استعدادهای نوظهور لیگ برتر انگلیس است که حالا مورد توجه دو باشگاه منچسترسیتی و لیورپول قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از هافبک‌های جوان و بااستعداد حال حاضر دنیای فوتبال آدام وارتون است. ستاره‌ای که در اوج جوانی به اردوی تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های یورو 2024 دعوت شد. هرچند که او دقایق زیادی برای بازی به دست نیاورد، اما با ادامه همین روند شانس بالایی برای تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های فوتبال انگلیس و اروپا دارد. خیلی از کارشناسان، وارتون و کوبی مینو را آینده خط هافبک تیم ملی انگلیس می‌دانند.

وارتون در حال حاضر برای کریستال پالاس بازی می‌کند. اگر همین عملکرد خوب یک فصل اخیر خودش را ادامه دهد، می‌تواند به تیم بزرگ‌تری منتقل شود. این بازیکن جوان انگلیسی حالا با دو پیشنهاد از سوی دو باشگاه بزرگ انگلیسی روبه‌رو شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که منچسترسیتی و لیورپول شرایط او را زیر نظر دارند.

به نقل از اسکای اسپورت، دو تیم منچسترسیتی و لیورپول که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تمایلشان برای خرید مارتین زوبیمندی منتشر شده بود، حالا قصد دارند برای خرید آدام وارتون نیز با همدیگر رقابت کنند. منچسترسیتی و لیورپول برای تقویت خط هافبک خود به دنبال یک هافبک دفاعی هستند و آدام وارتون می‌تواند در ترکیب این تیم‌ها به خوبی جا بیافتد.

1428