بادامکی پاسخ می‌دهد؛ چرا ماتزاری سرمربی پرسپولیس نشد؟

بادامکی پاسخ می‌دهد؛ چرا ماتزاری سرمربی پرسپولیس نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- والتر ماتزاری ایتالیایی تا آستانه قبول هدایت پرسپولیس پیش رفت اما در نهایت حضور او در این تیم منتفی شد!

به گزارش فوتبالی، با جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس مهمترین دغدغه رضا درویش در نقل و انتقالات تابستانی انتخاب سرمربی قرمزها برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا بود. به همین خاطر گزینه‌های زیادی روی میز او قرار گرفتند که جذاب‌ترین آن‌ها بدون شک ماتزاری ایتالیایی بود. سرمربی 62 ساله‌ای که در تیم‌های معتبری از جمله اینتر و ناپولی سرمربیگری کرده بود و یک انتخاب بی‌نظیر برای قرمزها به شمار می‌آمد.

حتی گفته شد که والتر ماتزاری قرارداد داخلی با پرسپولیس بسته و تمامی مقدمات حضورش برای حضور در ایران فراهم شده اما در نهایت و در لحظه آخر همه چیز نقش بر آب شد و بحث آمدن این سرمربی رزومه‌دار به پرسپولیس کاملا منتفی شد. 

معاون ورزشی پرسپولیس در این باره گفت " با ماتزاری به ‌طور کامل توافق کرده بودیم و حتی با او بر سر مبلغ یک میلیون دلار به توافق قطعی و نهایی رسیده بودیم اما وقتی خبرنگار ایتالیایی مذاکرات او با پرسپولیس را فاش کرد به یکباره تغییر عقیده داد و قیمت خود را 1/5 میلیون دلار افزایش داد و همچنین خواهان حضور 5 الی 6 دستیار خود در ایران شد که در نهایت با خواسته‌های او مخالفت و حضور او در ایران کنسل شد!" 

بادامکی درباره چگونگی حضور گاریدو در پرسپولیس این‌چنین عنوان کرد " بعد از گذر از ماتزاری با گاریدو آشنا شدیم و وقتی که دیدیم او برای حضور در ایران راغب است و البته تفکرات او با تفکرات پرسپولیس تقریبا همسو است ترجیح دادیم که این مرد اسپانیایی را جانشین اوسمار کنیم که واقعا هم خوب نتیجه گرفته است."

9098