خبر امیدوارکننده بادامکی؛ مذاکرات اولیه با باقری مثبت بود!

خبر امیدوارکننده بادامکی؛ مذاکرات اولیه با باقری مثبت بود!

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال بازگشت کریم باقری به پرسپولیس افزایش پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات ناراحت کننده‌ای که فصل گذشته برای پرسپولیسی‌ها رخ داد ج دایی کریم باقری از کادر فنی این تیم بود. باقری در پایان لیگ بیست و دوم و بعد از دبل قهرمانی پرسپولیس از این تیم جدا شد.

قرارداد او با پرسپولیس تمام شده بود اما باشگاه به دلایلی نامشخص قادر به تمدید قرارداد باقری نبود. در تمام فصل گذشته کادر فنی پرسپولیس بدون باقری به فعالیتش ادامه داد اما همه هواداران پرسپولیس خواستار بازگشت باقری بودند. اتفاقی که هرگز نیفتاد.

قبل از شروع لیگ ییست و چهارم بود که دوباره بحث لزوم حضور باقری در پرسپولیس مطرح شد. اما به نظر می‌رسید مساله بازگشت او به پرسپولیس نیاز به مذاکرات و تایید مراجعی فراتر از وزارت ورزش دارد.

در آن مقطع گفته می‌شد کریم باقری مجوز فعالیت در فوتبال ایران را ندارد. اما در چند روز اخیر و بعد از تغییر در کادر مدیریت باشگاه پرسپولیس خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد مذاکرات مثبتی درباره بازگشت باقری به پرسپولیس انجام شده است. احد میرزایی یکی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است. او همشهری کریم باقری است و به نظر می‌رسد توانسته مذاکرات مثبتی برای رفع موانع حضور باقری در پرسپولیس داشته باشد.

ساعاتی پیش حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه شبهای فوتبالی در این باره توضیح مختصری داد. بادامکی گفت که مذاکرات اولیه درباره بازگشت باقری به پرسپولیس مثبت بوده است. اما از آنجا که شخص رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حال انجام امور است بیشتر در جریان امور قرار دارد. اما امیدواری‌ها درباره احتمال بازگشت باقری بیشتر شده است.

باقری سال‌ها عضوی از اعضای کادر فنی پرسپولیس بود و در این سالها تقریبا با همه مربیان داخلی و خارجی پرسپولیس همکاری کرد. هواداران پرسپولیس هم در تمام این سال‌ها به دلیل حضور باقری در کادرفنی خیال‌شان از تیم راحت بود. آنها در هفته‌های اخیر امیدوار شده‌اند که مربی محبوب‌شان دوباره به کادر فنی خوان کارلوس گاریدو برگردد.

1359