حسین بادامکی در گفتگو با خبرگزاری برنا: رفتار پیشکسوتان سرخابی توسط هواداران رصد می‌شود

حسین بادامکی در گفتگو با خبرگزاری برنا: رفتار پیشکسوتان سرخابی توسط هواداران رصد می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم عدم برگزاری مسابقات فوتبال تا این حد بتواند روی جامعه تاثیرگذار باشد.

به گزارش فوتبالی به نقل از برنا، حسین بادامکی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره ادامه رقابت‌های لیگ‌ برتر  گفت: در این‌ باره تصمیمات نهادهای بالادستی مانند فیفا و afc می‌ تواند مهم باشد، ضمن اینکه باید در نظر داشته باشیم تنها چند هفته پایان مسابقات باقی مانده است.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به موضوع برخی بداخلاقی‌ها در فضای فوتبال و حواشی تشکیل کمیته استیناف درباره پرونده پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: قصد ندارم درباره مسئله خاصی صحبت کنم چرا که به نظر من همه چیز درباره این مسائل روشن و واضح است. البته بحث اخلاقی در فوتبال گسترده است و بازیکنان و پیشکسوتان باید بدانند که رفتار ما از سوی هواداران رصد می‌شود.

بادامکی پیرامون برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر عنوان کرد: واقعیت این است که من خودم به شخصه هیچ وقت فکر نمی‌کردم عدم برگزاری مسابقات فوتبال تا این حد بتواند بر روی جامعه تاثیرگذار باشد. به هرحال فیفا تاکید دارد که براساس پروتکل‌های بهداشتی لیگ ها برگزار شوند و ما شاید چاره‌ای نداشته باشیم غیر از اینکه مسابقات را بدون حضور تماشاگران برگزار کنیم.

7655