نظر جالب سرمربی بارسلونا در خصوص دربی مادرید

نظر جالب سرمربی بارسلونا در خصوص دربی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- حساس‌ترین بازی این هفته لالیگا، تقابل دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید است اما هانسی فلیک در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از دیدار با اوساسونا نسبت به این بازی واکنش نشان نداد و اعلام کرد نظری درباره آن ندارد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید هر ساله یکی از مهم‌ترین بازی‌های اروپا و جهان را برگزار می‌کنند. این دو تیم که در چند فصل اخیر جزو موفق‌ترین تیم‌های فوتبال اسپانیا بودند، مال یک شهر هستند و دشمنی هواداران این دو تیم باعث شده تا حساسیت این مسابقه فراتر از فوتبال و شرایط جدولی دو تیم باشد.

این دیدار برای بارسلونا هم می‌تواند حائز اهمیت باشد. بارسا تحت هدایت هانسی فلیک در هر 7 بازی اول خود در لالیگا پیروز شده است و توقف هرکدام از این دو تیم می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای بارسلونا باشد. رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دو تعقیب‌کننده اصلی بارسا در جدول لالیگا هستند و اگر تقابل این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان برسد، کاتالان‌ها این فرصت را دارند تا با غلبه بر اوساسونا اختلاف خود را با هر دو تیم افزایش دهند.

اما هانسی فلیک در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که توجهی نسبت به این بازی ندارد و تمام تمرکزش بر روی عملکرد تیمش است. سرمربی آلمانی از ابتدای حضورش در بارسا نشان داده است که تمام توجهش معطوف نمایش تیم خودش است و درگیر حواشی نمی‌شود. خیلی از هواداران عملکرد بی‌نقص بارسلونا در لالیگای این فصل را ناشی از این روحیه هانسی فلیک می‌دانند.

1428