ستاره بایر لورکوزن علاقه‌ای به بازی در لیگ برتر انگلیس ندارد

ستاره بایر لورکوزن علاقه‌ای به بازی در لیگ برتر انگلیس ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- ویکتور بونیفیس، ستاره 24 ساله بایر لورکوزن که مورد توجه چلسی قرار گرفته بود، اعلام کرد تمایلی به بازی در لیگ برتر انگلیس ندارد و می‌خواهد در بوندسلیگا یا لالیگا به کار خودش ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر علاقه چلسی به جذب ویکتور بونیفیس منتشر شد. این مهاجم اهل نیجریه که برای بایر لورکوزن بازی می‌کند، عملکرد خوبی در فصل گذشته از خود به نمایش گذاشت و از عوامل اصلی قهرمانی بدون باخت تیم ژابی آلونسو در بوندسلیگای فصل گذشته بود. او حالا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تمایلی به انتقال به لیگ برتر انگلیس ندارد.

ویکتور بونیفیس در این رابطه گفت: "من حضور در لیگ برتر انگلیس را دوست ندارم. لیگ‌هایی مثل بوندسلیگا و لالیگا را به لیگ برتر ترجیح می‌دهم!"

این صحبت‌ها در حالی انجام شد که در حال حاضر بازی در لیگ برتر انگلیس برای خیلی از بازیکنان رویا است، چون توجه زیادی به این لیگ می‌شود و می‌توانند خودشان را با درخشش در فوتبال انگلیس مطرح کنند. همچنین با این تفاسیر احتمالا بونیفیس با پیشنهاد چلسی هم مخالفت کند و آبی‌ها برای تقویت خط حمله خودشان بایستی به دنبال گزینه دیگری باشند.

مدیران چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال به دنبال خرید ویکتور اوسیمن، هم‌تیمی بونیفیس در تیم ملی نیجریه بودند اما در نهایت اوسیمن راهی گالاتاسرای شد. حالا بونیفیس هم با مصاحبه خود آب پاکی را روی دستان سران چلسی ریخت تا به دنبال یک مهاجم نوک دیگر برای تقویت خط حمله خود باشند.

1428