منچسترسیتی به دنبال ستاره رئال سوسیداد برای جانشینی رودری

منچسترسیتی به دنبال ستاره رئال سوسیداد برای جانشینی رودری

پایگاه خبری فوتبالی- مارتین زوبیمندی، ستاره اسپانیایی خط هافبک رئال سوسیداد مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته است و احتمال دارد سیتیزن‌ها در زمستان امسال برای جذب او تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که تابستان امسال مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفت، مارتین زوبیمندی بود. ستاره اسپانیایی خط هافبک رئال سوسیداد که در نیمه دوم فینال یورو 2024 برابر تیم ملی انگلیس نشان داده بود که می‎‌تواند در بازی‌های بزرگ و لحظات حساس هم بدرخشد، مشتری‌های زیادی داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در رئال سوسیداد بماند.

او پیش از این و در تابستان 2023 نیز پیشنهاداتی از بارسلونا و بایرن مونیخ دریافت کرده بود، اما در باشگاه دوران کودکی خود ماند و راهی هیچکدام از این دو تیم بزرگ اروپایی نشد. او تابستان امسال  مورد توجه چند باشگاه از لیگ برتر انگلیس از جمله لیورپول، منچستریونایتد و آرسنال هم قرار داشت که به پیشنهادات این تیم‌ها هم جواب منفی داد و در بین آبی و سفیدهای سن سباستین باقی ماند.

به نقل از نشریه تیم تاک، تصمیم منچسترسیتی برای خرید این بازیکن جدی‌تر شده است، چون با مصدومیت رودری این باشگاه نیاز به تقویت خط هافبک خود دارد. سیتیزن‌ها می‌خواهند بند فسخ قرارداد 60 میلیونی زوبیمندی را پرداخت کنند. باید دید آیا مدیران باشگاه آبی‌پوش شهر منچستر می‌توانند زوبیمندی را متقاعد کنند تا از باشگاه مورد علاقه دوران بچگی خودش جدا شود یا خیر؟

1428