تجمع هواداران استقلال مقابل باشگاه؛ نکونام را نمی‌خواهند و جلوی هلدینگ هم می‌روند!

تجمع هواداران استقلال مقابل باشگاه؛ نکونام را نمی‌خواهند و جلوی هلدینگ هم می‌روند!

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال با تجمع جلوی باشگاه استقلال، مخالفتشان با ادامه همکاری این باشگاه با جواد نکونام را نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در روزی که به لحاظ فنی حرف خاصی برای گفتن نداشت، بازنده دربی شد تا هواداران استقلال، بیشتر از قبل علیه جواد نکونام بشوند و از مدیران این تیم بخواهند که هر چه زودتر دست به تغییر کادر فنی بزنند.

البته که نظر مدیران استقلال، با نظر هواداران این تیم کاملا متفاوت است و احمد شهریاری دیشب طوری درباره عملکرد استقلال و جواد نکونام صحبت کرد که انگار نه انگار این تیم مشکلات مختلفی دارد.

در حالیکه تا این لحظه شایعه استعفای جواد نکونام هم تایید نشده و او برنامه‌ای برای جدایی ندارد، هواداران استقلال از ساعتی پیش با تجمع مقابل ساختمان این باشگاه در منطقه سعادت آباد، علیه نکونام شعار دادند و خواهان جدایی مربی‌ای شدند که از دید آنها، هیچ ویژگی مثبتی ندارد که بتواند آنها را به آینده تیمشان خوشبین کند.

اتفاقات دیشب روی سکوهای ورزشگاه اراک و درگیری لیدرهای حامی نکونام با طرفداران این تیم هم، هواداران استقلال را بیشتر از قبل در موضع مخالفت با نکونام قرار داده و آنها قصد دارند جلوی هلدینگ خلیج فارس هم تجمع کنند تا شاید اینگونه بتوانند به هدفشان که تغییر در کادر فنی و حضور یک مربی جدید روی نیمکت تیمشان هست، برسند.

حالا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاق جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد یا نه.

1999