عکس؛ اینیستا و ادامه دادن به دوران حرفه‌ای خود با ریش و موی سفید

عکس؛ اینیستا و ادامه دادن به دوران حرفه‌ای خود با ریش و موی سفید

پایگاه خبری فوتبالی - در تصاویری که به تازگی از آندرس اینیستا منتشر شده است، می بینیم که او از لحاظ ظاهری تغییراتی داشته است و رنگ مو ها و ریش های او سفید شده است اما این بازیکن هنوز به دوران حرفه ای خود ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی ، آندرس اینیستا در حال حاضر 40 سال سن دارد. بدون تردید همه می دانیم که بهترین سال های دوران حرفه ای آندرس اینیستا در بارسلونا رقم خورده است. او به عنوان اسطوره بارسلونا شناخته می شود. اینیستا همچنین در میان هواداران تیم ملی اسپانیا هم بسیار محبوب است چرا که آندرس اینیستا گل قهرمانی تیم ملی اسپانیا را در فینال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به ثمر رساند.

آندرس اینیستا چند سالی را در فوتبال ژاپن و تیم ویسل کوبه بازی می کرد. در حال حاضر آندرس اینیستا در کشور های حاشیه خلیج فارس حضور دارد. او در باشگاه فوتبال امارات بازی می کند و به نظر می رسد که دیگر این باشگاه، آخرین باشگاه دوران حرفه ای او باشد. برخی از کاربران شبکه های اجتماعی درباره تصاویر آندرس اینیستا نوشته اند که همه در حال بازنشسته شدن هستند اما او همچنان به شکلی قوی و قدرتمند ادامه می دهد. اینیستا هنوز به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده است.

1471