تن هاگ و رونمایی از علت نبردن تیمش در هفته اول لیگ اروپا

تن هاگ و رونمایی از علت نبردن تیمش در هفته اول لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته اول از فصل جدید رقابت های لیگ اروپا، منچستر یونایتد و توئنته هلند به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به این که این بازی در ورزشگاه اولدترافورد که ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد است، برگزار می شد، شیاطین سرخ به دنبال این بودند که در این بازی به پیروزی برسند و انتظاری که از آن ها می رفت نیز بردن و پیروز شدن بود اما منچستر یونایتد نتوانست در این بازی برنده شود و در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه تساوی یک بر یک زمین بازی را ترک کردند.

اریک تن هاگ پس از بازی درباره دلایل نبردن تیمش در این دیدار گفت:" باید همه بازیکنان در امر گلزنی و حمله کردن مشارکت داشته باشند. این کار نباید محدود به دو بازیکن مثل راسموس هویلوند و یا جاشوا زیرکزی شود. تیم من به دنبال زدن گل دوم نرفت. همین باعث شد تا تنبیه شویم و گل بخوریم. بازیکن هایی که برای گلزنی لازم هستند را در ترکیب داریم اما آن ها باید برای زدن گل تلاش کنند و در حمله ها شرکت داشته باشند. از نتیجه مساوی نا امید شدم. واکنش تیم خوب نبود چرا که وقتی با یک گل جلو می افتید علاوه بر کنترل بازی باید گل های بعدی را هم بزنید تا کار تمام شود."

1471