جای کاپیتان خالی نماند؛ شادی کنعانی مثل شادی عالیشاه!

جای کاپیتان خالی نماند؛ شادی کنعانی مثل شادی عالیشاه!

پایگاه خبری فوتبالی- حسین کنعانی‌زادگان زننده تنها گل دربی صد و چهارم بود. 

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دربی صد و چهارم با نتیجه مساوی دنبال می‌شد و اکثر هواداران معتقد بودند که بازی با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا خواهد کرد اما با اشتباه عجیب سید حسین حسینی و در ادامه با بی‌ملاحظگی رامین رضاییان پرسپولیس صاحب یک پنالتی شد. پنالتی که توسط سعید مهری برای قرمزها بدست آمد!

کنعانی زادگان که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پنالتی‌زن اول پرسپولیسی‌هاست، این وظیفه خطیر را از گئورگی گولسیانی برعهده گرفت و پشت توپ ایستاد. او با همان ژست همیشگی خود به توپ ضربه زد و با فریب دادن حسینی، تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. 

این مدافع تنومند که فصل گذشته روزهای کابوس‌واری را پشت سر گذاشت و به دلیل حواشی که خودش برای خودش به بار آورده بود زیر ذره‌بین قرار گرفته بود حالا نزد هواداران پرسپولیس هر روز محبوب‌تر می‌شود و در دربی صد و چهارم نقش بسیار تاثیرگذاری را ایفا کرد.

کنعانی بعد از این که توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد پیراهن خود را درآورد و به شکل و شمایل امید عالیشاه به خوشحالی پرداخت و با بدن عریان خود به استقبال هواداران پرسپولیس رفت. نکته جالب این است که قبل از کنعانی‌زادگان، دو گل آخر پرسپولیس در دربی‌ها توسط امید عالیشاه به ثمر رسیده بود. 

9098