مدافع پرسپولیس و دریافت یک پیشنهاد نجومی؛ کنعانی‌زادگان از پرسپولیس جدا می‌شود؟

مدافع پرسپولیس و دریافت یک پیشنهاد نجومی؛ کنعانی‌زادگان از پرسپولیس جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه شباب الاهلی امارات قصد دارد با پیشنهادی سنگین برای جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان اقدام کند و احتمال جدایی این بازیکن از جمع سرخ‌پوشان پایتخت وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس لیگ بیست‌وسوم را با یحیی گل‌محمدی آغاز کرد اما در نیم‌فصل پس از حواشی مختلفی که رخ داد، یحیی طی توافقی دوطرفه با قرمزها قطع همکاری کرد.

مدیریت پرسپولیس پس از بررسی‌های لازم و البته مشورت با بازیکنان اصلی تیم، تصمیم گرفت اوسمار ویرا را به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی به هواداران معرفی کند. سرخ‌ها با اوسمار موفق شدند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و این استقلالِ جواد نکونام بود که به عنوان نایب قهرمانی رسید.

محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از مهره‌های مهم پرسپولیس در مسیر قهرمانی بود. کنعانی پس از اتمام قرارداد خود با الاهلی قطر به جمع سرخ‌ها برگشت و موفق شد روزهای خوبی را تجربه کند.

مدافع پرسپولیس موفق شد در پیراهن این تیم ۶ گل بزند و ۳ پاس گل بدهد تا نقش مهمی در قهرمانی سرخ‌ها داشته باشد. محمدحسین کنعانی زادگان تا تابستان سال آینده با پرسپولیس قرارداد دارد اما طبق شنیده‌ها احتمال دارد او در این تابستان جدایی را بر قرار ترجیح دهد.

کنعانی‌زادگان علاقه دارد فوتبال خود را در امارات ادامه بدهد و با پیشنهاد خوبی هم مواجه شده است. ظاهرا باشگاه شباب الاهلی قصد دارد برای خرید این بازیکن اقدام کند تا او چهارمین ایرانی شباب الاهلی پس از مهدی قائدی، احمد نوراللهی و سعید عزت‌‌اللهی باشد.

شباب الاهلی با بودجه ۲.۵ میلیون دلاری برای جذب کنعانی‌زادگان اقدام خواهد کرد. اماراتی‌ها قصد دارند مبلغ ۵۰۰ الی ۷۰۰ هزار دلار را بابت رضایتنامه این بازیکن به پرسپولیس پرداخت کنند و مبلغ باقی‌مانده طی دو فصل به خود کنعانی‌زادگان پرداخت می‌شود.

اکنون باید منتظر ماند و دید پرسپولیس چه تصمیمی برای ستاره خود می‌گیرد و آیا کنعانی‌زادگان راهی تیم دیگری می‌شود یا خیر. گفتنی است تا این لحظه پیشنهاد رسمی شباب الاهلی به پرسپولیس ارسال نشده اما مسئولین این باشگاه قصد دارند در روزهای آینده مذاکرات را آغاز کنند.