ماجراجویی شباب‌ الاهلی و آقای مهندس در امارات

ماجراجویی شباب‌ الاهلی و آقای مهندس در امارات

پایگاه خبری فوتبالی- ترفیع درجه بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال در باشگاه الاهلی، خبری بود که طی روزهای گذشته، چندان به آن پرداخته نشد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی تنها مربی ایرانی شاغل در لیگ امارات نیست و ایمان مبعلی هم در فوتبال این کشور مشغول به کار است و در تیمهای پایه شباب الاهلی، مربیگری می‌کند.

مبعلی که سال 97 و با پیراهن استقلال خوزستان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، سابقه بازی در فوتبال امارات را دارد و حالا در مقام مربی، در فوتبال این کشور فعالیت می‌کند.

آقای مهندس – لقبی که به خاطر توانایی مبعلی در ضربات ایستگاهی به او داده شده بود – بعد از حضور در کادر فنی فولاد در دوران سرمربیگری افشین قطبی، تصمیم گرفت در مقام مربی هم لژیونر شود و راهی باشگاه شباب الاهلی شد تا هدایت تیم نونهالان این باشگاه اماراتی را به عهده بگیرد.

چند روز قبل بود که خبر رسید مبعلی موفق شده با شباب الاهلی، قهرمانی در لیگ نونهالان امارات را جشن بگیرد و همین دلیل در این باشگاه ارتغای شغلی پیدا کرده و قرار است روی نیمکت تیم زیر 13 سال الاهلی بنشیند.

نکته جالب درباره مبعلی اینکه حالا او تنها ایرانی حاضر در شباب الاهلی محسوب می‌شود چرا که احمد نوراللهی راهی الوحده شد و مهدی قایدی هم به الاتحاد کلبا پیوست. 

۹۰۹۸