ادامه سریال بردهای چلسی با درخشش ستاره فرانسوی

ادامه سریال بردهای چلسی با درخشش ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه، چلسی و بارو در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف همدیگر رفتند که آبی‌ها در ادامه روزهای خوب خود توانستند با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب مسابقات دور سوم جام اتحادیه، چلسی و بارو در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف همدیگر رفتند که در پایان آبی‌های شهر لندن موفق شدند با پنج گل قاطعانه از سد بارو عبور کند.

در همان ابتدای بازی چلسی موفق شد به گل برسد. کریستوفر انکونکو، ستاره فرانسوی خط حمله چلسی توانست در هشتمین دقیقه بازی دروازه بارو را باز کند. پاس این گل را ژائو فلیکس به انکونکو داد. انکونکو تنها 7 دقیقه زمان لازم داشت تا بتواند تعداد گل‌های خودش را به عدد 2 برساند. این بار مالو گوستو برای ستاره فرانسوی تیمش گلزنی کند. آتش‌بازی شاگردان انزو مارسکا ادامه پیدا کرد. در دقیقه 28 بازی، ژائو فلیکس یک ضربه ایستگاهی زیبا را به سوی دروازه بارو شلیک کرد که این ضربه پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه و سپس برخورد به پشت پاول فارمن، سنگربان بارو، وارد دروازه این تیم شد که این گل به اسم گلر بارو ثبت شد.

چلسی نیمه دوم را هم مقتدرانه آغاز کرد و پدرو نتو، وینگر پرتغالی چلسی که در تابستان امسال از ولورهمپتون به این تیم اضافه شد، روی پاس میخایلو مودریک گلزنی کرد. در دقیقه 75، انکونکو موفق به ثبت هت‌تریک شد و درخشش خودش را در این مسابقه تکمیل کرد. این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد.

1428