دو استقلالی و سه پرسپولیسی‌؛ خارجی‌هایی که اولین دربی را تجربه می‌کنند

دو استقلالی و سه پرسپولیسی‌؛ خارجی‌هایی که اولین دربی را تجربه می‌کنند

پايگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن خارجی استقلال و سه بازیکن پرسپولیس، این فرصت را دارند که فردا اولین دربی خود را تجربه کنند.

به گزارش فوتبالی، در هفته ششم ليگ برتر، استقلال در اراک میزبان پرسپولیس خواهد بود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که نتیجه دو مصاف فصل گذشته سرخابی‌ها با تساوی به پایان رسیده است.

از آنجا که استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن خارجی جذب کردند، حالا این بازیکنان اولین دربی پایتخت را تجربه می‌کنند.

از استقلال، دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا و از پرسپولیس ایوب العملود، لوکاس ژوائو و آلکسی گندوز، پنج بازیکنی هستند که فردا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. 

آلکسی گندوز به طور قطع درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت اما ممکن است گاریدو بر سر ایوب العملود و لوکاس ژوائو ریسک نکرده و به طور تعویضی آنها را به زمین بفرستد. از طرفی اگر فرض را بر این بگذاریم که جواد نکونام بخواهد ترکیب تیمش را مانند دو بازی گذشته بچیند، این احتمال وجود دارد که اندونگ از ابتدای مسابقه به میدان برود. در رابطه با کاکوتا اما نمی‌توان چنین تصوری داشت چرا که او تازه از مصدومیت بازگشته و شاید نکونام او را به عنوان یار تعویضی بازی دهد.

با این وجود باید دید این 5 بازیکن اولین تجربه دربی خود را با چه عملکردی پشت سر می‌گذارند. 

1999