پیش‌بینی اسطوره لیورپول از رقابت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

پیش‌بینی اسطوره لیورپول از رقابت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر انگلیس در این فصل یکی از نزدیک‌ترین لیگ‌های دنیا به حساب می‌آید، چرا که چند تیم نزدیک به همدیگر از نظر کیفیت وجود دارند که می‌تواند رقابت قهرمانی را تا روز آخر گرم نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، بدون شک لیگ برتر انگلیس با وجود ستاره‌های سرشناس و سرمربیان مشهوری که در آن حضور دارند، یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های دنیا است. به زعم بسیاری از هواداران، لیگ انگلیس جذاب‌ترین و البته سخت‌ترین و فشرده‌ترین لیگ دنیا به حساب می‌آید. حالا رقابت قهرمانی در این فصل لیگ برتر انگلیس مانند پارسال گرم است و چند تیم کیفیت نزدیک به همدیگری را ارائه می‌دهند که کار را برای پیش‌بینی قهرمان سخت کرده است.

لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال مانند فصل قبل سه مدعی اصلی قهرمانی هستند. البته باید گفت چلسی و استون ویلا هم شروع خوبی داشتند، اما بعید است بتوانند در ادامه فصل در جمع مدعیان باقی بمانند و احتمالا اختلافشان با سه تیم بالانشین بیشتر شود. فصل گذشته این سه تیم تا هفته‌های پایانی با همدیگر رقابت تناتنگی داشتند و لیورپول در هفته‌های پایانی کم آورد، اما آرسنال و منچسترسیتی تا هفته آخر این رقابت را شانه به شانه ادامه دادند که در نهایت سیتیزن‌ها توانستند عنوان قهرمانی را به دست آورد.

حالا جیمی کرگر، اسطوره لیورپول نسبت به این رقابت واکنش نشان داد و گفت: "تصور می‌کنم اتفاقات مشابه با فصل گذشته رخ دهد و لیورپول باز هم در روزهای پایانی کم می‌آورد."

1428