فوری؛ دروغ بزرگ باشگاه استقلال؛ مهرداد محمدی به دربی نمی‌رسد!

فوری؛ دروغ بزرگ باشگاه استقلال؛ مهرداد محمدی به دربی نمی‌رسد!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال در مورد وضعیت مهرداد محمدی دروغ گفته و طبق آخرین اخبار تایید شده، این بازیکن به دربی نمی‌رسد.

به گزارش فوتبالی، استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و در آستانه این دیدار اخبار عجیبی در مورد یکی از بازیکنان استقلال به گوش می‌رسد.

مهرداد محمدی در دیدار پایانی لیگ برتر بیست‌وسوم و پس از برتری استقلال مقابل پیکان مصاحبه فوق جنجالی انجام داد که باعث شد این بازیکن از سوی کمیته انضباطی با محرومیت 6 جلسه‌ای مواجه شود.

فرشید سمیعی که در مسیر ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو در لیگ برتر بیست‌وچهارم به مشکل خورده بود، برای اضافه کردن نام این بازیکن به لیست آبی‌ها قرارداد محمدی را در تاریخ 31 مرداد 1403 فسخ کرد. 

ابتدا تصور می‌شود با این حساب محمدی به دربی نمی‌رسد اما امروز رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار خبری اعلام کرد مهرداد مشکلی برای حضور در دربی ندارد و قرارداد این بازیکن به 3 جلسه کاهش پیدا کرده است.

 مدیران باشگاه استقلال هم در گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف اعلام کردند قرارداد جدید محمدی در تاریخ 7 شهریور به ثبت رسیده و 10 روز یعنی در تاریخ 17 شهریور در رسانه رسمی باشگاه اعلام شده است.

از همان ابتدا ابهام بزرگی در مورد 3 جلسه محرومیت محمدی وجود داشت چراکه عده زیادی تصور می‌کردند نام او در 3 بازی با شمس‌آذر، استقلال خوزستان و نساجی در لیست آبی‌ها قرار داشته و برای همین به دربی می‌رسد اما رفته‌رفته مشخص شد باشگاه استقلال در مورد ثبت قرارداد محمدی دروغ گفته و این بازیکن در دربی غایب خواهد بود.

طبق شنیده‌ها محمدی اکنون دو جلسه از محرومیت خود را پشت سر گذاشته و در بازی با استقلال خوزستان نام او در لیست آبی‌ها قرار نداشته است. اینکه چگونه باشگاه استقلال اعلام کرده این بازیکن به دربی می‌رسد و از آن طرف چرا کمیته استیناف اعتراض استقلال را قبول کرده (طبق قانون باید نصف محرومیت سپری شده باشد و سپس می‌توان ادامه آن را تعلیق کرد) در نوع خود جالب است. 

۵۷۹۳