واکنش آرسنالی سابق به حرکت عجیب هالند

واکنش آرسنالی سابق به حرکت عجیب هالند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس می‌گوید پرتاب توپ به سمت گابریل توسط هالند، یک حرکت بزدلانه بود.

به گزارش فوتبالی، ایان رایت، مهاجم سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس می‌گوید که پرتاب توپ به پشت سر گابریل توسط ارلینگ هالند بعد از گل تساوی دیرهنگام منچسترسیتی مقابل آرسنال، یک حرکت بزدلانه بود.

هالند پس از گل جان استونز، توپ را از درون دروازه برداشت و آن را به پشت مدافع آرسنال که به سمت دیگری نگاه می‌کرد و با ناراحتی پیراهن خود را روی سرش گذاشته بود، پرتاب کرد.

کمک داور ویدیویی این حادثه را بررسی کرد اما تصمیم گرفت که مداخله نکند زیرا این تخلف را مستحق کارت قرمز تلقی نکرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید که هیچ اقدام خاصی در خصوص هیچ یک از اتفاقات دیدار منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد از جمله درگیری لفظی شدید بین بازیکنان پس از سوت پایان بازی انجام نخواهد داد.

رایت در ارتباط با اقدام هالند پس از گل دوم سیتی گفت: تنها چیزی که واقعا باعث جوش آوردن من شد، حرکت بزدلانه هالند بود. پرتاب توپ به سر گابی وقتی او اصلا به هالند نگاه نمی‌کند و پشتش به وی بود، حرکت بزدلانه واقعی بود. گابی سپس فقط به چشمان او نگاه می‌کرد. این اتفاقی است که بیش از هر چیز دیگری مرا آزار می‌دهد.

گل‌های گابریل و ریکاردو کالافیوری، گل هالند در ورزشگاه اتحاد را در نیمه اول بی‌اثر کرد و سیتی میزبان به سختی و تحت فشار شدید قرار داشت. سیتیزن‌ها در دقیقه ۹۸ با گل جان استونز توانستند از شکست خانگی مقابل آرسنال ۱۰ نفره بگریزند.

 

1033