گاف عجیب رسانه رسمی استقلال؛ مهر ماه 31 روز شد!

گاف عجیب رسانه رسمی استقلال؛ مهر ماه 31 روز شد!

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه رسمی باشگاه استقلال روز گذشته مرتکب یک اشتباه عجیب شد که البته آن را خیلی زود اصلاح کرد.

به گزارش فوتبالی، با برگزاری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر، ماه شهریور و فصل تابستان به پایان رسید و مسابقات وارد فصل پاییز شد. در چنین مواقعی رسانه‌های باشگاه‌های منختلف سعی می‌کنند مسابقات یک ماه آینده تیم‌شان را در قالب کارهای گرافیکی به اطلاع هواداران‌شان برسانند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال هم دیروز این کار را انجام داد. این رسانه تقویم ماه مهر را به شکلی منتشر کرد که نشان می‌داد استقلال این ماه در چه روزهایی بازی دارد. این تیم در 4 مهر با پرسپولیس، در 9 مهر با السد قطر، در 14 مهر با هوادار و در 27 مهر با ذوب آهن مسابقه دارد.

اما انتشار این کار گرافیکی حاشیه‌های جالبی را هم به همراه داشت. رسانه رسمی باشگاه استقلال برای 3 حریف از حریفش از لوگوی آنها استفاده کرد و فقط روی روز 4 مهر که با پرسپولیس بازی دارد از لوگوی پرسپولیس استفاده نکرد!

این مساله خودش حاشیه‌هایی را ایجاد کرد اما یک اشتباه عجیب هم در این کار دیده شد. در تقویم اولیه مهر ماه که رسانه رسمی استقلال منتشر کرده بود ماه مهر 31 روز داشت. این در حالی است که مهر ماه همیشه 30 روز دارد. البته مسئولان رسانه رسمی باشگاه استقلال به محض این که متوجه این اشتباه شدند خیلی زود آن را اصلاح و از تقویم 30 روزه برای مسابقات مهرماه این تیم استفاده کردند.


1359