پایان پروژه بازگشت یاغی به استقلال؛ دربی را از دوبی تماشا می‌کند!

پایان پروژه بازگشت یاغی به استقلال؛ دربی را از دوبی تماشا می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- بزرگ‌ترین یاغی تاریخ دربی، در زمان برگزاری دربی 104 در ایران حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته به شکلی ناگهانی دوباره پرونده بازگشت مهدی هاشمی نسب به استقلال باز شد. رسانه‌های نزدیک به جواد نکونام در اتفاقی غیر منتظره خبر دادند که هاشمی نسب با باشگاه به توافق رسیده و قرار است به دفتر باشگاه برود و قرارداد جدیدش را امضا کند. 

اما خیلی زود مشخص شد که این پروژه شکست خورده است و با اتفاقاتی که افتاد همه به این یقین رسیده‌اند که دیگر قرار نیست هاشمی‌نسب روی نیمکت آبی‌ها بنشیند. البته برخی هنوز امیدوارند هاشمی‌نسب را برای دربی در کادر فنی استقلال ببینند اما قطعا این مورد رخ نخواهد داد و او حتی برای تماشای دربی هم به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک نخواهد رفت.

ظاهرا هاشمی نسب قصد دارد سه‌شنبه شب به دبی پرواز کند و دربی را از راه دور و در کشور امارات تماشا کند. او که بلیت هم تهیه کرده، به نزدیکانش گفته احتیاج به آرامش دارد و باید از حواشی دور باشد. به همین دلیل هم قصد دارد شهرآورد پایتخت را در خارج از ایران ببیند و برای استقلال آرزوی موفقیت کند.

هاشمی نسب در 5 دربی گل زده است. 4 گل برای پرسپولیس و یک گل برای استقلال. خیلی‌ها معتقدند او جنجالی‌ترین چهره دربی تهران از ابتدا تا امروز است.

1359