وینگر اوکراینی چلسی ساز جدایی را کوک کرد

وینگر اوکراینی چلسی ساز جدایی را کوک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- میخاییلو مودریک در این فصل فرصت کمی برای بازی به دست آورده و همین موضوع ممکن است منجر به جدایی او از چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستانی شود.

به گزارش فوتبالی، چلسی شروع خوبی در این فصل داشته. شاگردان انزو مارسکا پس از شکست دو بر صفر هفته نخست برابر منچسترسیتی، حالا سه برد و یک تساوی به دست آوردند و امیدوارند با ادامه همین روند خودشان را به جمع مدعیان جدی قهرمانی اضافه کنند. منچسترسیتی در پنج مسابقه 13 امتیاز به دست آورده و در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد، این در حالی است که چلسی با 10 امتیاز اختلاف زیادی با این تیم ندارد و اگر روند خوب آبی‌ها ادامه داشته باشد ممکن است در پایان فصل اتفاقات هیجان‌انگیزی برای چلسی رخ بدهد.

اما در این بین میخاییلو مودریک چندان از شرایط خودش در باشگاه لندنی راضی نیست. وینگر اوکراینی و تکنیکی چلسی که با مبلغی هنگفت از شاختار دونتسک اوکراین به چلسی پیوسته بود، حالا جایگاهی در ترکیب اصلی تیمش ندارد و انزو مارسکا سایر بازیکنان را جلوتر از او بازی می‌دهد. مودریک آمار چندان خوبی با پیراهن چلسی به ثبت نرسانده است و اگر همین روند ادامه داشته باشد امکان دارد او به زودی از جمع بازیکنان چلسی جدا شود.

به نقل از خبرگزاری ESPN، مودریک از فرصت کمی که برای بازی به دست می‌آورد راضی نیست و اگر این شرایط ادامه پیدا کند او درخواست جدایی خواهد داد. مودریک می‌خواهد در تیمی حضور داشته باشد که بتواند دقایق زیادی برای بازی به دست بیاورد.

1428