نظر اسطوره فرانسوی درباره احتمال رفتن هالند به لیگ عربستان

نظر اسطوره فرانسوی درباره احتمال رفتن هالند به لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل پتی اسطوره فرانسوی معتقد است که احتمالاً در آینده ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی به لیگ عربستان برود.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در تابستان 2022، با رقم 60 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست و در همان فصل اول موفق به فتح لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی شد و در هر 2 فصل جایزه کفش طلایی را تصاحب کرده است. هالند روز گذشته با گلزنی مقابل آرسنال، توانست به رکوردا 100 گل زده برای سیتی برسد و حالا مشتریانی از سمت خاورمیانه و تیم های عربستانی دارد. 

امانوئل پتی به خبرنگاران گفت: "فکر می کنم یک روز ارلینگ هالند را در عربستان سعودی ببینیم و البته این موضوع بستگی به روند توسعه فوتبال در آن کشور دارد. هالند در بازی های ملی نمی تواند تاریخ سازی کند و مجبور است در عرصه باشگاهی کارهای بزرگی انجام دهد و فکر می کنم برای مدت طولانی در سطح اول فوتبال اروپا باقی بماند. اگر او روزی رفتن به عربستان را بررسی کند، به خاطر پول و در آمد زیاد نخواهد بود. او همین الان پول خوبی در سیتی می گیرد، اما می خواهد در هر بازی رکوردشکنی کند و اگر امسال عربستانی ها به او پیشنهاد 200 میلیونی بدهند، قطعا آن را رد می کند."

4416