محمد رجاییان: مبلغ استانداردی را برای استقلال در نظر گرفته‌ایم/ شرایط میزبانی بانوان را برای دربی نداریم

محمد رجاییان: مبلغ استانداردی را برای استقلال در نظر گرفته‌ایم/ شرایط میزبانی بانوان را برای دربی نداریم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: برای میزبانی دربی به استقلال تخفیف داده‌ایم.

به گزارش فوتبالی، دربی ۱۰۴ پایتخت چهارشنبه شب و به علت مه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود. محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در گفت‌و‌گو با فوتبالی در مورد این میزبانی گفت: " دوستان در وزارت کشور و سازمان لیگ شرایط ورزشگاه ما را ارزیابی کرده‌اند و آن را با وجود نواقصش قبول کرده‌اند. شرایط میزبانی خوبی داریم. چمن ورزشگاه ما وضعیت مطلوب و خوبی دارد اما این را بگویم که cip ورزشگاه ما هنوز کامل نشده و بعدا خبرنگاران عکس نگیرند و منتشر کنند بگویند این cip ایراد دارد. یک یا دو هفته دیگر ورزشگاه ما کامل می‌شود."

رجاییان در مورد مبلغی که استقلال بابت میزبانی باید به باشگاه آلومینیوم پرداخت کند، چنین توضیحی داد: "من مبلغ دو میلیارد را به شوخی گفته بودم. به استقلال تخفیف می‌دهیم. مبلغ استانداردی را در نظر گرفته‌ایم که باشگاه استقلال باید پرداخت کند. هنوز مبلغی از استقلال دریافت نکرده‌ایم."

از مدیرعامل آلومینیوم درباره غیبت بانوان هوادار دو تیم در دربی پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید:" از آن روزی که بازی استقلال و آلومینیوم بود و آن حواشی به وجود آمد ما هنوز امکان حضور بانوان را در ورزشگاهمان نداشتیم. شرایط برای دربی هم همینطور است."

6768