سنگربان بایرن مونیخ مشکلی برای حضور در بازی حساس این هفته ندارد

سنگربان بایرن مونیخ مشکلی برای حضور در بازی حساس این هفته ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- مانوئل نویر که در جریان دیدار میان بایرن مونیخ و دینامو زاگرب دچار مصدومیت شده بود حالا می‌تواند در دیدار بعدی باواریایی‌ها مقابل بایر لورکوزن حاضر باشد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر تیم ترسناکی نشان داده است. آن‌ها با کسب پیروزی‌های پرگل و قاطع، خط و نشانی جدی برای مدعیان قهرمانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا کشیدند. آن‌ها پس از آن‌که با 9 گل دینامو زاگرب کرواسی را مغلوب ساختند، وردربرمن را هم با 5 گل در هم کوبیدند و حالا در اوج آمادگی هستند. بایرن مونیخ در این هفته از مسابقات بوندسلیگا بایستی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل، یعنی بایر لورکوزن بروند.

خبر خوب برای هواداران بایرن مونیخ این است که آن‌ها به احتمال زیاد در این دیدار حساس گلر اصلی و اسطوره باشگاه خود را در اختیار خواهند داشت. مانوئل نویر که در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا و در جریان دیدار برابر دینامو زاگرب دچار مصدومیت شده بود، در بازی قبلی تیمش مقابل وردربرمن حضور نداشت و اولرایش به جای او درون قاب دروازه اف سی هالیوود ایستاد.

به گزارش رسانه‌های آلمانی، مانوئل نویر در حال حاضر مشکلی برای حضور در زمین ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالا برابر بایر لورکوزن از ابتدا در ترکیب بایرن مونیخ قرار می‌گیرد.

1428