هنرنمایی یک تراکتوری در گل پیروزی‌بخش در خرم‌آباد

هنرنمایی یک تراکتوری در گل پیروزی‌بخش در خرم‌آباد

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی هاشم نژاد را باید تاثیرگذارترین بازیکن تراکتور در گل پیروزی بخش این تیم دانست.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در حالی دیروز به مصاف خیبر خرم آباد رفت که این تیم امیرحسین حسین‌زاده را به علت محرومیت در احتیار نداشت تا دراگان اسکوچیچ تصمیم به فیکس کردن مهدی هاشم‌نژاد در پست این بازیکن بگیرد و وینگر جوان گیلانی را از ابتدا به میدان بفرستد.

هاشم‌نژاد که در بازی های قبلی هم در ترکیب اسکوچیچ به میدان رفته بود، برای اولین بار در چینش جدید استفاده شده توسط سرمربی کروات با سیستم سه دفاعه فیکس شد و البته توانست پاسخ اعتماد اسکوچیچ را به خوبی بدهد و ردپای این بازیکن ریزنقش در گل برتری تی‌تی‌ها مشهود بود.

در حالی که بازی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد، هاشم‌نژاد از جناح راست تیمش وارد محوطه جریمه خیبر شد و دفاع این تیم را به هم ریخت و با دریبل سه بازیکن تیم لرستانی، موقعیت شوتزنی برای مهدی ترابی را فراهم ساخت.

موقعیتی که منجر به شوت ترابی به سمت دروازه خیبر شد که باتیستا این شوت را برگشت داد و دانیال اسماعیلی‌فر در ریباند، اقدام به زدن شوتی دیگر کرد تا این سنگربان خارجی در نهایت مغلوب شده و دروازه خیبر برای دومین بار فرو بریزد؛ گلی که مهدی هاشم نژاد را باید یکی از اصلی ترین نفرات تراکتور در بازگشت نتیجه و به ثمر رسیدن این گل دانست.

1997