دانیال و دوباره گل برای تراکتور؛ پس از ۵ سال و ۵ ماه!

دانیال و دوباره گل برای تراکتور؛ پس از ۵ سال و ۵ ماه!

پایگاه خبری فوتبالی - دانیال اسماعیلی‌فر موفق به ثبت اولین گل برای تراکتور پس از بازگشت به این تیم شد.

به گزارش فوتبالی، دانیال اسماعیلی‌فر یکی از سه خرید جنجالی این فصل تراکتور از پرسپولیس است. بازیکنی که سابقه بازی برای تراکتور در دوران سربازی را دارد و مدافعی محبوب بین هواداران این تیم است.

دانیال که از زمان بازگشت به جمع پرشورها جزو نفرات ثابت دراگان اسکوچیچ برای به میدان فرستادن بوده، در بازی دیروز هم در ترکیب ابتدایی سرمربی کروات قرار داشت و البته توانست گل پیروزیبخش تیمش را در خرم آباد به ثمر برساند تا قرمزها دوباره به روند پیروزی در لیگ برتر بازگردند.

گل دیروز اسماعیلی‌فر اولین گل این بازیکن پس از بازگشت مجدد به تبریز بود و این مدافع بلند قامت توانست پس از چیزی حدود ۵ سال و پنج ماه دوباره با پیراهن تراکتور در لیگ برتر گلزنی کند.

جالب اینکه آخرین گل دانیال برای تراکتور در دوران قبلی حضورش، به ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ باز می‌گردد؛ جایی که اسماعیلی‌فر تک گل تیمش در برابر پرسپولیس را به ثمر رسانده بود؛ مسابقه ای که با نتیجه تساوی یک بر یک به تمام شد.

حال دانیال دوباره برای تراکتور گلزنی کرده و البته این گل باز هم برای تراکتور منجر به کسب امتیاز شد و تی‌تی‌ها اولین تقابل تاریخ خود در برابر خیبر را با برد پشت سر گذاشتند.

شایان ذکر است دانیال اسماعیلی‌فر در ۵۵ بازی خود برای تراکتور موفق به ثمر رساندن ۹ گل و ارسال ۹ پاس گل شده است.

1997