استقلال در اینستاگرام هم به یامگا وفا نکرد! (عکس)

استقلال در اینستاگرام هم به یامگا وفا نکرد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال دست به آنفالو کردن کوین یامگا در اینستاگرام زد!

به گزارش فوتبالی، کوین یامگا که بدون تردید یکی از محبوب‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه استقلال است و با 23 گل زده دومین گلزن برتر خارجی تاریخ این تیم به شمار می‌آید بعد از کلی بی‌مهری و بلاتکلیفی سرانجام از جمع آبی‌ها جدا شد و به نساجی پیوست تا دوباره فوتبال بازی کردن را در خارج از تهران از سر بگیرد. 

یامگا موفق شد با پیراهن نساجی دروازه تیم سابقش را باز کند و با گل کردن یک پنالتی پاسخ همه بی‌وفایی‌های اعضای باشگاه استقلال را بدهد حالا دوباره به نوعی مورد کم‌لطفی این تیم قرار گرفته است! 

گویا تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال که تحت نظر جواد نکونام فعالیت می‌کند در تازه‌ترین اقدام خود دست به آنفالو کردن این ستاره فرانسوی در اینستاگرام زده که حسابی مورد توجه کاربران فضای مجازی و هواداران استقلال قرار گرفته است!

پیش از این استقلالی‌ها در اینستاگرام رسمی خود لئوناردو پادوانی و وریا غفوری را آنفالو کرده بودند که با انتقاد شدید هواداران روبه‌رو شده بود.

توجیه تیم رسانه ای استقلال این است که یامگا دیگر در استقلال نیست تا او را فالو داشته باشند و البته هواداران استقلال عقیده دارند که چون یامگا یک چشمش را در تمرین استقلال از دست داده باید او به این زودی آنفالو نمی شد.

9098