اظهارات مدافع کلیدی لیورپول در مورد آینده‌اش در آنفیلد

اظهارات مدافع کلیدی لیورپول در مورد آینده‌اش در آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال جدایی مدافع ۲۵ ساله لیورپول، هواداران سرخ‌پوشان را نگران کرده است.

به گزارش فوتبالی، آینده ترنت الکساندر آرنولد، به طور فزاینده‌ای به یک نگرانی بزرگ در میان هواداران لیورپول تبدیل شده زیرا قرارداد او در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

مدافع ۲۵ ساله سرخ‌پوشان بندر لیورپول، تمام دوران حرفه‌ای فوتبالش در رده بزرگسالان را زیر نظر یورگن کلوپ بازی کرده بود. به همین دلیل پس از جدایی کلوپ، او وارد دوران جدیدی در آنفیلد شد.

الکساندر-آرنولد در ارتباط با صحبت‌هایش با آرنه اسلات، سرمربی لیورپول می‌گوید: ما در مورد اهداف صحبت کردیم و به او گفتم دوست دارم مدافعی باشم که هیچ‌کس نمی‌خواهد در اروپا با آن مقابله کند.

وی افزود: ما توافق کردیم که او با من صریح باشد. اگر هر زمانی که مهاجمی موفق شد از من عبور کند، در جلسات عمومی و انفرادی در مورد آن صحبت کنیم تا دیگر چنین اتفاقی نیفتد.

مدافع انگلیسی لیورپول خاطرنشان کرد: ما هر بازی را با هم بررسی می‌کنیم و او تاکید می‌کند که کجا می‌خواهد من پیشرفت کنم. حتی در بازی مقابل میلان (که لیورپول در روز سه‌شنبه گذشته ۳-۱ پیروز شد) ما حدود ۲۰ کلیپ را بررسی کردیم.

مدافع ۲۵ ساله قرمزهای بندر لیورپول ادامه داد: ما در کلیپ‌ها به بررسی کارهایی که می‌توانستم بهتر انجام دهم و همچنین بخش‌های خوب عملکرد من پرداختیم.

وی اضافه کرد: داشتن مربی‌ای که به من کمک و راهنمایی می‌کند و یاد می‌دهد که چگونه به عنوان یک بازیکن، عملکرد بهتری داشته باشم، واقعا خوشحال‌کننده است.

الکساندر-آرنولد یکی از مهره های اصلی خط دفاعی لیورپول است که در ۵ بازی اول فصل جاری لیگ برتر انگلیس، ۴ بار دروازه خود را بسته نگه داشته است.

آرنولد درباره عملکرد خط دفاعی لیورپول در فصل جاری اظهار داشت: وقتی خیلی چیزها را کنار هم می‌گذاریم، ما از ۵ بازی ۴ کلین شیت داشته‌ایم. این یک عملکرد استثنایی برای یک خط دفاعی است.

وی عنوان کرد: یک ضرب‌المثل قدیمی است که می‌گوید خط دفاعی و مدافعان، قهرمانی را به دست می‌آورند. من برای هر بازی اهدافی را در نظر می‌گیرم.

او در ادامه گفت: من بعد از هر بازی بررسی می‌کنم که چند بار دریبل خوردم، چند بار بازیکنان از من عبور کرده و موفق به ارسال توپ شده‌اند، چند بار از من رد شدند و شوت زدند؟

او گفت: فکر می‌کنم اگر صادق باشم، توانایی انجام کارهای خیلی بیشتری را دارم.

الکساندر-آرنولد در مورد رویکرد جدید لیورپول تحت هدایت اسلات می‌افزاید: این روند به خوبی کار می‌کند. تاکید زیادی روی مسئولیت بیش از حد خط میانی و ایجاد مثلث‌ها وجود داشت. ما در تمرین روی آن کار کردیم و آن را تا حد کمال اجرا نمودیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کاملاً روی این فصل و تعداد گل‌ها، پاس گل‌ها و کلین‌شیت‌هایی که می‌توانیم به دست بیاوریم متمرکز هستم و امیدوارم به اندازه کافی برای قهرمانی در لیگ تلاش کنم.

الکساندر-آرنولد گفت: من همیشه گفته‌ام که می‌خواهم کاپیتان لیورپول شوم، این هدف من است اما اینکه این اتفاق بیفتد یا خیر، دست من نیست. من اکنون ۲۰ سال است که در باشگاه حضور دارم، چهار یا پنج قراردادم را تمدید کرده‌ام. روند جزئیات مذاکرات هیچ کدام از آنها رسانه‌ای نشده و این یکی هم نخواهد شد. مهم‌ترین عامل، تعداد جام‌هایی است که می‌توانم با لیورپول کسب کنم.

 

1033