غیررسمی/ به دلیل افشای فایل صوتی جنجالی منتسب به فرشید سمیعی علیه شهریاری و نکونام؛ مدیرعامل استقلال در آستانه برکناری قرار گرفت!

غیررسمی/ به دلیل افشای فایل صوتی جنجالی منتسب به فرشید سمیعی علیه شهریاری و نکونام؛ مدیرعامل استقلال در آستانه برکناری قرار گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی– به احتمال بسیار زیاد، مدیرعامل استقلال از سمتش برکنار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در آستانه دربی، استقلال دچار بیشترین حواشی ممکن شده و اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی این تیم و حالا مدیرعامل و نماینده هلدینگ در باشگاه که رییس هیات مدیره هم هست، به بالاترین حد ممکن رسیده است.

بعد از حمله مجدد جواد نکونام به فرشید سمیعی، دیروز داوود حقدوست به عنوان دستیار و مشاور مدیرعامل استقلال، علیه نکونام و نزدیکانش صحبت کرد. صحبتهایی که از دید نکونام، حرفهای سمیعی بود و حقدوست، مواضع مدیرعامل استقلال درباره سرمربی تیمش را بیان کرده بود.

دیشب و بعد از واکنش نکونام به صحبتهای حقدوست، احمد شهریاری رئیس هیات مدیره استقلال، در حمایت از جواد نکونام با کانال رسمی باشگاه صحبت کرد و گفت هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد. اولین برداشت از این مصاحبه، برکناری حقدوست بود اما برخی رسانه‌ها مدعی شدند که احتمال برکناری فرشید سمیعی هم وجود دارد ولی این اتفاق بعد از دربی رخ خواهد داد اما صبح امروز این حقدوست بود که از سمتش برکنار شد.

در چنین شرایطی، انتشار فایل صوتی مدیرعامل باشگاه استقلال در فضای مجازی، احتمال برکناری سمیعی را بیشتر از قبل کرده و بعید نیست که این اتفاق قبل از دربی رخ دهد. چرا که در این فایل صوتی، سمیعی به شدت علیه شهریاری و البته جواد نکونام صحبت می کند و حتی اعلام کرده که با رفتن شهریاری پس از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب وزیر جدید نفت و رییس جدید هلدینگ، استقلال آزاد می شود! صحبتهای سمیعی علیه شهریاری و البته جواد نکونام به قدری تند است که مطمئنا به این راحتی تحمل نمیشود و البته بحث آوردن وینگر بوسنیایی که سمیعی او را بهتر از مهدی قایدی میداند نشان میدهد که سمیعی هم در آوردن زیلیکیچ هم نقش ویژهای داشته است و البته آنجا که گفته اگر نکونام زیلیکیچ را نخواهد، ماجرای اورونوف تکرار میشود و در واژههای باورنکردنی و غیرقابل انتشار، آقای سمیعی، زیلیکیچ را به یک تیم (احتمالا پرسپولیس و سپاهان وتراکتور که رقبای استقلال هستند، مد نظر بوده است) خواهد داد تا نکونام را به خاک سیاه بنشاند!

حالا باید منتظر ماند و دید چه اتفاق جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد. فعلا که خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که مصطفی کارخانه به زودی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب خواهد شد.