گزارش ویژه/ جملات جنجالی سمیعی در فایل صوتی منتشر شده: با رفتن شهریاری از هلدینگ، استقلال آزاد می‌شود!

گزارش ویژه/ جملات جنجالی سمیعی در فایل صوتی منتشر شده: با رفتن شهریاری از هلدینگ، استقلال آزاد می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- نشست خبری عجیبی که روز گذشته داود حقدوست مشاور فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال منتشر کرد تبعاتی باورنکردنی به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، مدتی پیش و در زمانی که باشگاه استقلال داود حقدوست را به عنوان مشاور مدیرعامل این باشگاه معرفی کرد شایعات عجیبی در این باره منتشر شد. 

گفته می‌شد حقدوست یک فایل صوتی از فرشید سمیعی در اختیار دارد که در آن مدیر عامل استقلال حرف‌های تند و در برخی موارد غیر قابل پخش و عجیبی را علیه احمدشهریاری و جواد نکونام مطرح کرده است. سمیعی هم برای این که جلوی انتشار این فایل صوتی را بگیرد حقدوست را به عنوان مشاور خودش معرفی کرده و به نوعی به او باج داده است.

همان دیروز و در نشست خبری حقدوست، یکی از خبرنگاران درباره این شایعه و ماجرای فایل صوتی از حقدوست پرسید اما مشاور مدیر عامل استقلال ترجیح داد در این باره حرفی نزند. اما تنها یک روز بعد از این نشست خبری، پس از اینکه خبر آمد حقدوست از سمت مشاور عالی مدیرعامل و دستیاری او برکنار شده است، یک فایل صوتی از سمیعی منتشر شده است که در آن به شدت علیه احمد شهریاری، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال و نماینده رسمی هلدینگ خلیج فارس در باشگاه و جواد نکونام سرمربی استقلال حرف زده است و به نظر می‌رسد همان فایلی است که در اختیار حقدوست بوده است. نکته عجیب این است که سمیعی در این فایل صوتی حتی علیه احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس هم صحبتهایی را مطرح کرده است.

سمیعی در این باره در فایل صوتی که مشخصا پس از انتخابات ریاست جمهوری ضبط شده است، گفته است: «اینا همشون میرن. همشون میرن. وزیر نفت که انتخاب بشه، دولت که تشکیل شد، مجلس که اومد، وزیران که رای اعتماد بگیرن، باهاشون صحبت می‌شه. بعد ... اینا مثلا بزرگ‌ترین سهام‌دارشون کیه؟ صندوق بازنشستگی نفت! رئیس صندوق بازنشستگی نفت که تغییر کرد، به جای «بیات» کسی دیگه اومد، میان رییس هلدینگ رو انتخاب می‌کنن! اون شخص رو که انتخاب کردن، دیگه شهریاری اینا هم می‌رن! استقلال‌مون دیگه آزاد می‌شه! تموم شد و رفت!»

به این ترتیب و با افشای این فایل صوتی ثابت شد که اختلاف بین سمیعی و شهریاری بسیار جدی بوده است و حداقل این است که سمیعی برای رفتن شهریاری از هلدینگ لحظه شماری می‌کند.

حالا باید دید واکنش هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال به این فایل صوتی چیست و چه تصمیمی درباره سمیعی گرفته خواهد شد. هر چند گفته می شود که با انتشار این فایل صوتی، سمیعی در آستانه برکناری قرار گرفته است!

1359