فوری/ واکنش داوود حقدوست به برکناری از پستش: انتشار فایل های صوتی سمیعی علیه شهریاری و نکونام در فضای مجازی!

فوری/ واکنش داوود حقدوست به برکناری از پستش: انتشار فایل های صوتی سمیعی علیه شهریاری و نکونام در فضای مجازی!

پایگاه خبری فوتبالی- امروز صبح خبر آمد، مشاور مدیرعامل استقلال از سمت خود برکنار شده و دیگر خبری از او در جمع آبی‌ها نخواهد بود و همه البته منتظر انتشار رسمی این خبر بودند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته بود که داوود حقدوست در یک نشست خبری علیه جواد نکونام صحبت کرد و در جمع خبرنگاران صحبتهایی بر زبان آورد که جنجال بی سابقه ای به وجود آورد.

جواد نکونام سرمربی استقلال البته صحبت‌های مشاور مدیرعامل را بی‌جواب نگذاشت و پس از تمرین شب گذشته استقلال خیلی زود پاسخ داد و تاکید کرد:“من فقط با آقای سمیعی صحبت کردم و به ایشان مستقیم گفتم که تمام اتفاقاتی که افتاده و واو به واو صحبت‌های ایشان را به یکی دیگر داده بودند.(در واقع منظور نکونام این بوده که صحبتهای سمیعی از زبان حقدوست بیرون آمده است) صحبت‌هایی که امروز مطرح شد، همه نقطه به نقطه توسط مدیرعامل بیان شده بود. تمام این صحبت‌ها دروغ بوده است. من قبلا گفته بودم این صحبت‌ها اصلاً قابل قبول نیست و من به هیچ عنوان این حرف‌ها را بدون جواب نمی‌گذارم."

پس از این اتفاقات، احمد شهریاری رییس هیات مدیره استقلال هم که مدتی است حمایت کامل خود از نکونام را اعلام کرده، در مصاحبه با کانال رسمی باشگاه مدعی شد هیچ فردی در استقلال اجازه صحبت در مورد نکونام را ندارد.

صبح امروز بود که باتوجه به اتفاقات شب گذشته، شایعه برکناری داوود حقدوست شنیده می‌شد اما اکنون باتوجه به انتشار وویس‌های سمیعی در فضای مجازی که بسیاری بر این عقیده هستند که حقدوست فایلهای صوتی را بیرون داده است و حالا باید جدایی او از جمع آبی‌های تهران را باید قطعی دانست.

۵۷۹۳