گزارش ویژه/ درباره موتور 790 میلیونی علیرضا منصوریان که چشمها را خیره کرد؛ هدف: گیرنکردن در ترافیک تهران!

گزارش ویژه/ درباره موتور 790 میلیونی علیرضا منصوریان که چشمها را خیره کرد؛ هدف: گیرنکردن در ترافیک تهران!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق استقلال روز گذشته با یک موتور ویژه به مراسم ترحیم مادر کریم باقری رفت.

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال در دهه 70 و 80 بود که درنهایت به نیمکت این تیم هم رسید.

منصوریان البته با شمایل جالبی استقلال را ترک نکرد و زمانی که تصمیم گرفت دیگر سرمربی این تیم نباشد، هواداران علیه او شعار حیا کن، رها کن سر می‌دادند.

علی منصور پس از استقلال روی نیمکت تیم‌های مختلفی نشست که آخرین مورد فولاد خوزستان بود. 

منصوریان در فولاد هم محبوبیت لازم را نداشت و هواداران زیادی با او مخالف بودند. اکنون علیرضا منصوریان هدایت هیچ تیم لیگ برتری را برعهده ندارد و به‌نوعی از فضای فوتبال فاصله گرفته است. 

کریم باقری مدتی است در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشسته و روز گذشته مراسم ترحیم آن مرحومه در مسجد نور میدان فاطمی تهران برگزار شد.

علیرضا منصوریان هم برای عرض تسلیت به کریم باقری در مسجد نور حاضر شد که البته حواشی جالبی را هم به دنبال داشت. ابتدا نحوه برخورد او و وحید امیری سوژه فضای مجازی شد و حالا نوبت به موتور گران‌قیمت منصوریان رسیده است. علی منصور روز گذشته با موتوری در مراسم ترحیم حاضر شد که طبق پیگیری‌ها مدل آن کوادرو 400 است و اکنون در بازار 790 میلیون تومان قیمت دارد.

منصوریان ظاهرا رفت‌وآمد با خودرو را کنار گذاشته و به خاطر گیر نکردن در ترافیک اکنون با موتور در محافل عمومی حضور پیدا می‌کند. به هر روی این موتور منصوریان قیمت بالایی دارد و برای هر قشر از جامعه در دسترس و قابل خرید نیست.

۵۷۹۳