مدیرعامل آلومینیوم: برای یامگا قرارداد فرستاده بودیم/ او ثانیه‌های آخر با خطیر به جمع‌بندی رسید و راهی نساجی شد

مدیرعامل آلومینیوم: برای یامگا قرارداد فرستاده بودیم/ او ثانیه‌های آخر با خطیر به جمع‌بندی رسید و راهی نساجی شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: ما حتی قرارداد هم برای یامگا فرستادیم ولی چون مذاکرات‌مان طولانی شد، مدیر برنامه‌اش با خطیر به جمع بندی رسید.

به گزارش فوتبالی، محمد رجاییان درمورد بلیت فروشی و تقسیم بندی تماشاگران دربی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک، اظهار داشت: استادیوم ما شاید 12 هزار نفر گنجایش داشته باشد. اینکه کمیسیون امنیت ورزش در استان مرکزی در جلسه با اعضای سازمان لیگ، چند درصد ورزشگاه را به تماشاگران اختصاص بدهند، پروتکل میزبان و مهمان را چگونه تعیین کنند مثلا 90 به 10 یا به صورت دیگر باشد و یا بانوان می‌توانند حضور داشته باشند را نمی‌دانم.

وی افزود: فردا جلسه‌ای برگزار و در این مورد تصمیم گیری خواهد شد. در واقع تمام این چرخه را باید از باشگاه استقلال سوال کرد چون میزبان مسابقه است. ما فقط ورزشگاه را به این باشگاه اجاره دادیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درمورد اینکه اعلام کرده بود 2 میلیارد تومان باید برای اجاره این ورزشگاه پرداخت شود، گفت: وقتی دو باشگاه همشهری از یکدیگر یک میلیارد و دویست تومان پول می‌گیرند، این یک رقم منطقی است. این بازی، دربی تهران است و شرایط خاص خودش را دارد.

استقلال با پرداخت 2 میلیارد موافقت کرد

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال مخالف پرداخت چنین مبلغی است، عنوان کرد: اگر قبول ندارند نیایند! هرچند استقلال تا الان چنین حرفی به ما نزده است. با همان مبلغ 2 میلیارد موافقت کردند. الان یک استادیوم معمولی را برای تمرین به ما اجاره می‌دهند، 400 میلیون تومان می‌گیرند. این مبلغ اجاره که اعلام کردیم برای برگزاری یک مسابقه رسمی است و این ورزشگاه در حال حاضر بهترین چمن کشور را دارد.

به حمایت هواداران نیاز داریم

مدیرعامل آلومینیوم درمورد انتقاداتی که اخیرا به خاطر نتایج این تیم مطرح شده، گفت: ما تنها باشگاهی هستیم که برای نقل و انتقالات، کارگروه داریم. بودجه‌ مصوب ما، به سرمربی اعلام می‌شود و او نیز بر اساس این بودجه هدفگذاری و برنامه ریزی می‌کند تا به سمت جذب بازیکنان برویم. امسال شاکله اصلی تیم و همچنین کادرفنی را حفظ کردیم. در این چند هفته نتایج لازم را نگرفتیم و هواداران ما به این مساله اعتراض دارند که در فوتبال طبیعی است.

وی تصریح کرد: جایگاه آلومینیوم اراک نباید این قسمت جدول باشد. حسینی سال گذشته با پنجره بسته و بودجه‌ای که در بازار آشفته نقل و انتقالات به چشم نمی‌آید، نتایج خوبی رد لیگ برتر و جام حذفی گرفت. انتظار هواداران ادامه همان روند است اما نسبت به تیم سال گذشته 2 بازیکن موثر یعنی اکبرپور و لیموچی جدا شدند. شما ببینید تیم‌های دیگر با هزینه‌های بیشتر چه نتایجی کسب کردند؟ بنابراین مجتبی حسینی و باشگاه آلومینیوم باید مورد حمایت بیشتر هواداران قرار بگیرند تا به امیدخدا به روزهای خوب خودمان برگردیم.

حسینی برای جذب یامگا به ما تایید داد

رجاییان درخصوص اینکه باشگاه آلومینیوم اراک اولین مشتری یامگا و منتظر محمد بود، در این بین شایعاتی مانند مخالفت سرمربی و مدیرعامل مطرح شد و در نهایت هر دو بازیکن پیراهن نساجی را بر تن کردند، گفت: آدم‌های مریض زیاد هستند. از روز اول که یامگا قرار بود به تمرین ما بیاید، افراد مختلف با من تماس گرفتند. من هم با سرمربی هماهنگ و اعلام کردم این بازیکن به تمرین می‌آید. حسینی هم گفت بیاید ولی به من اعلام کرده‌اند چشمش مشکل دارد.

وی افزود: بعد از اینکه یامگا آمد، در رسانه‌ها گفتند بدون هماهنگی سرمربی رفته اما واقعا اختلافی بین ما وجود نداشت. حسینی عملا انسان نکته سنج و ذره بین به دستی است. واقعا اگر به جمع بندی صددرصد نرسد، ریسک نمی‌کند. حتی در لحظات آخر نقل و انتقالات، چند بازیکن خارجی را هم با هماهنگی خودش پیگیری کردیم اما درنهایت با دیدن فیلم‌های نهایی حاضر نشد ریسک کند و بازیکنانی را بیاورد که فردا روزی پاسخگوی عملکرد ضعیفشان باشد.

مدیرعامل آلومینیوم ادامه داد: درمورد یامگا با توجه به اطلاعات مختلفی که دیگران به حسینی داده بودند مانند اینکه بازیکن بینایی خودش را از دست داده، خیلی سخت قبول می‌کرد که به باشگاه ما بیاید ولی در نهایت پذیرفت. حتی قرارداد هم برای یامگا فرستادیم ولی با توجه به اینکه این بازیکن را خطیر به ایران آورده بود، مدیر برنامه خارجی‌اش به خاطر اینکه مذاکرات ما هم طولانی شد، در ثانیه آخر با خطیر به جمع بندی رسیده بود و یامگا به نساجی رفت.

داشتن بازیکنی مانند یامگا باید برای هر باشگاهی مهم باشد

رجاییان گفت: وگرنه حسینی به ما تایید داده بود که این بازیکن را جذب کنیم. شاید قسمت این بوده که به نساجی برود و برایش بهتر شد. داشتن چنین بازیکنی برای هر باشگاهی باید مهم باشد. او بازیکنی کاملا حرفه‌ای با دیدگاه‌های کاملا انسانی است. مهره خوبی است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی درمورد منتظر محمد، اظهار داشت: ما تنها باشگاهی بودیم که با این بازیکن مذاکره کردیم و پای میز نشستیم. توافقاتی هم صورت گرفت اما او قول داده بود که مثلا دوشنبه برای بستن قرارداد بیاید ولی چهارشنبه آمد. چون حسینی نگران شده بود ممکن است بازیکن نیاید، طالب ریکانی را در پست او جذب کردیم.

7474