داور دیدار بزرگ این هفته لیگ برتر انگلیس مشخص شد

داور دیدار بزرگ این هفته لیگ برتر انگلیس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در دیداری حساس و جذاب امروز از ساعت 19:00 به مصاف همدیگر می‌روند و حالا مشخص شد که قضاوت این دیدار بر عهده مایکل اولیور، داور سرشناس انگلیسی است.

به گزارش فوتبالی، در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر انگلیس، دو تیم قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته این لیگ به مصاف همدیگر می‌روند. سیتیزن‌ها میزبان این مسابقه هستند و سعی دارند پنجمین برد متوالی خودشان را در این فصل به دست بیاورند. حالا اعلام شد مایکل اولیور، داور سرشناس فوتبال انگلیس قضاوت این مسابقه حساس را بر عهده دارد.

این داور انگلیسی تا به حال در 57 بازی برای منچسترسیتی قضاوت کرد که حاصلش 42 پیروزی برای آبی‌های شهر منچستر بوده است. این یعنی سیتیزن‌ها توانستند در تقریبا 73 درصد بازی‌هایی که مایکل اولیور داور بود پیروز از میدان خارج شوند. همچنین 6 بازی منچسترسیتی هم با داوری اولیور با نتیجه تساوی به پایان رسید. همچنین اولیور در 9 مسابقه با قضاوت مایکل اولیور طعم شکست را چشید. اولیور در لیگ برتر انگلیس 47 بار بازی‌های منچسترسیتی را داوری کرد که حاصلش 35 برد، 5 تساوی و 7 باخت بود.

مایکل اولیور 60 بازی آرسنال را هم تا به حال سوت زده است که در این مسابقات توپچی‌ها 30 پیروزی به دست آوردند، یعنی در 50 درصد بازی‌ها برنده شدند که به نسبت منچسترسیتی آمار ضعیف‌تری است. 12 بازی هم برای آرسنال با قضاوت اولیور مساوی شد و 18 دیدار هم با شکست قرمزها همراه بود. اولیور در لیگ برتر نیز 52 بار داور بازی آرسنال بود که حاصلش 23 برد، 11 تساوی و 18 شکست بود.

1428