عکس؛ تیم منتخب بازیکنان منچسترسیتی و آرسنال به بهانه تقابل امروزشان

عکس؛ تیم منتخب بازیکنان منچسترسیتی و آرسنال به بهانه تقابل امروزشان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال عصر امروز در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر انگلیس و در دیداری حساس و جذاب در برابر همدیگر قرار می‌گیرند و به همین بهانه ترکیب منتخب بازیکنان فعلی دو تیم را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش فوتبالی، این هفته در فوتبال اروپا بازی‌های حساس زیادی برگزار می‌شود. تقابل دو تیم شهر میلان بیننده‌های زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. همچنین دیدار دو تیم یوونتوس و ناپولی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، دیگر بازی حساس این هفته فوتبال اروپا بود. اما شاید بتوان گفت گل سرسبد بازی‌های این هفته تقابل دو تیم قدرتمند انگلیسی، یعنی آرسنال و منچسترسیتی است. به بهانه این مسابقه حساس، ترکیب منتخب بازیکنان دو تیم را مرور می‌کنیم. گفتنی است این ترکیب منتخب از نگاه کارشناسان رسانه 90 مین است.

درون قاب دروازه این تیم داوید رایا قرار گرفته است. سنگربانی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و در آخرین بازی تیمش برابر آتالانتا هم درخشان ظاهر شد تا آرسنال از یک شکست اروپایی فرار کند.

یوشکو گواردیول، گابریل ماگالاییش، ویلیام سالیبا و بن وایت تشکیل‌دهنده مدافعین این تیم منتخب هستند. مثلث خط هافبک این تیم را دو بازیکن از منچسترسیتی، یعنی رودری و ایلکای گوندوغان شکل می‌دهند به همراه ستاره خط هافبک آرسنال یعنی دکلان رایس.

برناردو سیلوا، بوکایو ساکا و البته ارلینگ هالند، سه مهاجم این تیم منتخب هستند.

1428