ستاره جوان چلسی بالاتر از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس

ستاره جوان چلسی بالاتر از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولاس جکسون، ستاره اهل سنگال باشگاه چلسی با دو گلی که در دیدار روز گذشته تیمش مقابل وستهام یونایتد به ثمر رساند، حالا آمار بهتری نسبت به چند ستاره سرشناس لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، چلسی فصل جدید را خوب شروع کرده است. تیمی که روز گذشته توانست سومین برد این فصل خودش را در لیگ برتر انگلیس به دست بیاورد و موقتا به رتبه دوم جدول رده‌بندی صعود کند. حالا شیرهای لندن خودشان را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی معرفی کردند و با ادامه همین روند می‌توانند خطری جدی برای منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول به حساب آیند.

انزو مارسکا نقش تاثیرگذاری در پیشرفت چلسی داشته است. چند بازیکن چلسی از جمله نونی مادوکه، مویزس کایسدو و نیکولاس جکسون زیر نظر این سرمربی ایتالیایی عملکرد خود را بهبود بخشیدند. بازیکنانی که فصل گذشته پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده بودند، حالا تبدیل به بازیکنانی تاثیرگذار برای تیمشان شده‌اند. جکسون در دیدار روز گذشته تیمش دو گل به ثمر رساند تا نشان دهد پیشرفت قابل توجهی نسبت به گذشته داشته است.

حالا جکسون آمار بهترین نسبت به چند ستاره سرشناس لیگ برتر انگلیس ثبت کرده است. او 18 گل در جریان بازی به ثمر رسانده است که به نسبت بازیکنانی همچون دومنیک سولانکه، محمد صلاح، کای هاورتز و الکساندر ایساک در رده بالاتری قرار می‌گیرد.

1428