حواشی نکونام در استقلال پایان ندارد؛ مدرک علیه برادر آقای سرمربی! (عکس)

حواشی نکونام در استقلال پایان ندارد؛ مدرک علیه برادر آقای سرمربی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی جواد نکونام روی نیمکت استقلال تمام شدنی نیست و هواداران این تیم هر روز با یک موضوع عجیب و غریب از سوی کادر فنی مواجه می‌شوند!

به گزارش فوتبالی، هواداران استقلال از شرایط موجود تیم‌شان حسابی گلایه‌مند هستند و از نوع رفتارهای کادر فنی استقلال و علی‌الخصوص جواد نکونام شدیدا شکایت دارند! آن‌ها معتقدند که نکونام در زمانی که باید صحبت کند این‌ کار را نمی‌کند و دقیقا در مقطعی که نباید مصاحبه کند دست به این اقدام می‌زند. 

جواد نکونام که همچنان روند فصل گذشته خود را در پیش گرفته و همچنان به مدیریت باشگاه استقلال می‌تازد در پایان بازی استقلال با نساجی عنوان کرده بود که  تیمش در خیلی از مسائل عقب است و حتی هنوز مدیر رسانه، فیلمبردار و عکاس ندارد!

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که از ساعاتی قبل، تصویری از برادر جواد نکونام در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که در نوع خودش قابل تامل است! گویا در جریان بازی استقلال مقابل الغرافه در لیگ نخبگان آسیا، مسعود نکونام برادر جواد نکونام در کنار تیم استقلال حضور داشته و کارت «تکنیکال تیم» برای او صادر شده است! این کارت تنها برای یک نفر صادر می‌شود و آن شخص وظیفه انجام فیلمبرداری برای تیم را دارد. بنابراین این صحبت جواد نکونام کاملا اشتباه است که می‌گوید تیمش فیلمبردار ندارد چون خودش خواسته که کارت فیلمبردار برای مسعود نکونام، برادرش صادر شود!

9098