سنگربان سابق منچستریونایتد مانع از پیروزی شیاطین سرخ شد

سنگربان سابق منچستریونایتد مانع از پیروزی شیاطین سرخ شد

پایگاه خبری فوتبالی- در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و کریستال پالاس در ورزشگاه سلهرست پارک شهر لندن به مصاف همدیگر رفتند که در پایان مسابقه با تساوی 0-0 خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف کریستال پالاس رفت که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در 45 دقیقه نخست این دیدار، منچستریونایتد دست بالاتر را داشت و چند موقعیت جدی گلزنی ایجاد کرد، اما هر بار بازیکنان قرمزپوش با سد محکمی به اسم دین هندرسون مواجه شدند، سنگربانی که امشب خیال گل خوردن از تیم سابقش را نداشت. حتی بازیکنان منچستریونایتد در این نیمه به تیرک دروازه کریستال پالاس زندند، اما توپی از خط دروازه‌ها رد نشد.

در نیمه دوم هم بازی به همین منوال پیش رفت و تا پایان مسابقه هیچ تیمی موفق به گل زدن نشد تا منچستریونایتد دو امتیاز حساس دیگر را هم در این مسابقه از دست بدهد. شیاطین سرخ می‌توانستند با برد در این مسابقه 9 امتیازی شوند و خودشان را به بالای جدول نزدیک نگه دارند، اما حالا امیدها بار دیگر کمرنگ شد.

چهره شاخص این مسابقه دین هندرسون، سنگربان کریستال پالاس بود. بازیکنی که سابقه بازی در منچستریونایتد را در کارنامه دارد و حالا دو امتیاز حساس را از تیم سابق خود گرفت.

1428