حرف‌های عجیب و متناقض مربی استقلال؛ به کهکشانِ راه غلامپور خوش‌آمدید!

حرف‌های عجیب و متناقض مربی استقلال؛ به کهکشانِ راه غلامپور خوش‌آمدید!

پایگاه خبری فوتبالی- بهزاد غلامپور پس از تساوی استقلال مقابل نساجی گفت‌وگوی عجیبی انجام داد که مملو از تناقض بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر مقابل نساجی قرار گرفت و با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. جواد نکونام امیدوار بود پس از ناکامی برابر ملوان و استقلال خوزستان، نساجی که به نوعی شعبه دوم استقلال است را شکست دهد اما به این مهم دست پیدا نکرد و حالا شرایط آبی‌ها در جدول رده‌بندی لیگ بیست‌وچهارم اصلا جالب نیست.

نکته جالب توجه اما صحبت‌های مربی استقلال پس از تساوی برابر نساجی بود که در فضای مجازی تبدیل به یک سوژه بامزه و البته عجیب شده است!

بهزاد غلام‌پور احتمالا با الگوبرداری از جواد نکونام، نسبت به همه مسائل معترض شد و سپس حرف‌های خود را نقض کرد.

غلامپور ابتدا چنین بهانه‌هایی را برای تساوی مقابل نساجی مطرح کرد:

“خطای روزبه چشمی اخراج نداشت. چمن بلند بود و به آن اعتراض کردیم. چندین مصدوم داشتیم و تیممان کامل نبود. بدنساز نداریم و باشگاه باید تلاش کند او را برگرداند”.

استقلالی‌ها برای اولین بار است که به چمن اعتراض می‌کنند زیرا پیش از این سابقه نداشته جواد نکونام و دستیارانش نسبت به چمن بازی اعتراض زیادی داشته باشند زیرا تاکتیک تیم جواد ارسال‌های بلند است و کوتاهی یا بلندی چمن روی بازی مستقیم و هوایی تاثیر زیادی ندارد!

مصدومان استقلال هم که کاکوتا و بلانکو بودند؛ کاکوتا حتی در بازی با الغرافه هم تنها چندین دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و قطعا در مصاف با نساجی درون ترکیب اصلی قرار‌ نمی‌گرفت پس تنها غایب استقلال بلانکو بود و استفاده از نشانه جمع برای تنها مصدوم استقلال قطعا درست نیست.

وقتی به ادامه صحبت‌های غلام‌پور دقت می‌کنیم، باز هم به نکات عجیبی  می‌رسیم. بهزاد ابتدا می‌گوید:

“با این نفراتی که داریم صد در صد قهرمان هستیم”.

وقتی خبرنگار می‌گوید نکونام اعتقاد دیگری دارد، او سریع حرف خود را پس می‌گیرد و تاکید می‌کند:

“نکونام می‌گوید بازیکن نداریم؟ الان نداریم درست است.  باید یک‌سری بازیکن جذب کنیم”.

حقیقتا هیچ فردی متوجه نشده درنهایت استقلال بازیکن دارد یا نه!

وقتی نوبت به صحبت از علی خطیر می‌رسید باز هم تناقض‌گویی‌های بهزاد غلامپور آغاز می‌شود. ابتدا او می‌گوید کاش علی خطیر در استقلال بود و این بازیکنان را می گرفت اما سپس ادامه می‌دهد ما فصل پیش رونالدو و مسی را از خطیر می‌خواستیم که او برای ما نگرفت! 

البته که فصل پیش خطیر اورونوف را برای استقلال گرفت که نکونام او را نخواست و همچنین یامگا و منتظرمحمد بازیکنان استقلال بودند که خطیر وقتی دید نکونام آنها را نمی‌خواهد، این بازیکنان را به نساجی برد.

حرف‌های بهزاد غلامپور بیشتر از اینکه جدی باشد شبیه یک برنامه سرگرمی است که برای دقایقی می‌توانید آن را تماشا کنید و البته حس خوبی هم به بینندگان دست نمی‌دهد. به هر روی استقلال با کادر فعلی خود وضعیت جالبی ندارد و اکنون از سپاهان صدرنشین ۷ امتیاز عقب است. شاید اگر آقایان به‌جای برخی مسائل روی بحث فنی تمرکز داشتند، اکنون با خیال آسوده‌تری کار‌ خود را در استقلال دنبال می‌کردند.

۵۷۹۳