مورد جالب رضاوند؛ تاثیرگذاری بعد از تعویض!

مورد جالب رضاوند؛ تاثیرگذاری بعد از تعویض!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک استقلالی‌ها بعد از ورود به زمین مقابل نساجی پاس گل داد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر استقلال در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی رفت و به تساوی دو - دو رسید.

کوین یامگا و حامد پاکدل برای نساجی و رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی برای استقلال گلزنی کردند.

در جریان این مسابقه و در حالی که نساجی با تک گل کوین یامگا پیش بود، در ابتدای نیمه دوم آرش رضاوند و ابوالفضل جلالی جایگزین سیلوا و نیک نفس شدند که هر دو بازیکن عملکرد خوبی داشتند.

رضاوند در دقیقه 75 با ارسالی زیبا توپ را به ابوالفضل جلالی رساند که این بازیکن با ضربه سر گل دوم آبی‌ها را زد؛ گلی که ابتدا کمک داور آن را آفساید اعلام کرد اما با ورود VAR گل دوم استقلال درست اعلام شد.

این برای دومین بازی پیاپی است که رضاوند در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد و پس از تعویض تاثیرگذار ظاهر می‌شود. در دیدار با الغرافه نیز رضاوند در دقایق آخر به بازی آمد و روی پاس جلالی، گل سوم را به ثمر رساند.

رضاوند در هفته‌های ابتدایی جزو بازیکنان اصلی استقلال بود اما با فشار هواداران و صلاحدید کادر فنی نیمکت نشین شد و به عنوان تعویضی وارد زمین می‌شود.

استقلال که با 5 امتیاز از 4 بازی در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد در هفته ششم لیگ برتر، چهارشنبه هفته آینده باید در ورزشگاه امام خمینی اراک (ره) به مصاف پرسپولیس برود.

این دیدار ساعت 19 برگزار خواهد شد.

8813